خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

وجود 500 منزل مجردی در اطراف مجلس ، داعش مانع زیاد کردن قیمت کرایه های حمل و نقل عمومی شد

شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد اخبار مهمی در حوزه شهری بود.

وجود 500 منزل مجردی در اطراف مجلس ، داعش مانع زیاد کردن قیمت کرایه های حمل و نقل عمومی شد

به گزارش خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت با اخبار متنوعی روبه رو بوده که از جمله آن ها می توان به نقش داعش در زیاد کردن نیافتن کرایه های حمل و نقل عمومی در تهران، وجود 500 منزل مجردی در اطراف مجلس و فروش مواد مخدر ارزان تر از شیر در منطقه ۱۲، اشاره کرد.
*نقش داعش در زیاد کردن نیافتن کرایه های حمل و نقل عمومی در تهران

عبارات مهم : حوادث تروریستی – حمله تروریستی

مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: مصوبه زیاد کردن کرایه حمل و نقل عمومی جهت امضای نهایی به مجلس رفته بود ولی با توجه به حمله تروریستی داعش به مجلس، اتاق مورد نظر پلمپ شد و امضای آن به تاخیر افتاد.
*متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران 6 هزار و 319 نفر پرسنل بالای مدرک فوق دیپلم دارد
سید جعفر تشکری هاشمی معاون منابع توسعه انسانی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران 6 هزار و 319 نفر پرسنل بالای مدرک فوق دیپلم دارد.
وی با اشاره به ابهامات به وجود آمده در خصوص استخدام نیروهای مترو اظهار داشت: عده ای از افراد در حق نیروهای مترو بی انصافی کرده و آن ها را بی سواد می خوانند، در حالی که این عنوان صحت ندارد.
*وضعیت آزمون استخدامی مترو مشخص شود
معصومه آباد مدیر کمیته ایمنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: اوضاع افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی مترو مشخص نیست.
*افزایش 2 درصدی نیروهای شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران طی 12 سال گذشته
سید جعفر تشکری هاشمی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، گفت: از سال 84 تا اوایل سال 96 شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران تنها 2 درصد زیاد کردن نیرو داشته است.
*حق الزحمه شیبانی جهت احداث بیمارستان پرداخت می شود
غلامرضا انصاری عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در سیصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه دوره چهارم شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در حال اتمام هست، اظهار داشت: عباس شیبانی عضو شورای شهر طی این سال ها حق الزحمه دریافت نکرده است.
مهدی چمران مدیر شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به بیانات انصاری گفت: طبق درخواست شیبانی، حق الزحمه این فرد جهت احداث بیمارستان حضرت زینب(س) پرداخت شده است است.
*ساخت و ساز در باغ های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام نمی شود
مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه عده ای با خریداری این باغ ها درختان آن را قطع و برج می سازند، گفت: هول نشوید که باغ ها را به قیمت ارزان بخرید، چراکه طبق پهنه بندی کار باغ ها انجام می شود و نمی توان از آن ها بهره برداری مادی کرد.
*برخی از باغات پایتخت کشور عزیزمان ایران به مزایده گذاشته شده است اند/ شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران باغات را خریداری کند
محمد حقانی مدیر کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در حال حاضر تعدادی زیادی از باغات جهت فروش به مزایده گذاشته شده است اند، به همین علت پیشنهاد می دهم که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران حداقل باغات به فروش گذاشته شده است را خریداری کند.
*نام گذاری اماکنی به نام شهدای اتفاق تروریستی مجلس
مجتبی شاکری مدیر کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تصمیم داریم که اماکنی را به نام شهدای اتفاق تروریستی در مجلس و مرقد امام خمینی (ره) نام گذاری کنیم.
*نمادهای هویتی در معماری شهرها متجلی می شوند
مهدی چمران مدیر شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با روسای 3 قوه، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود تاکید بسیاری بر هویت ملی داشتند و زمانی هویت ملی و نماد آن در سبک معماری و زندگی ما نمود پیدا می کند که این هویت ملی با سبک زندگی ما هماهنگ باشد.
*تشکیل تیمی به منظور بررسی پرسشها خط 7 مترو
عضو کمیسیون بهداشت،محیط زیست و خدمات شهر گفت: تعداد واگن های خط 7 مترو 10 درصد استانداردها و 22 کیلومتر از این مسیر فاقد هواکش و مسیرهای فرار است که پیشنهاد می شود تیمی این پرسشها را بررسی کند.
*رهبری اجازه دهند، نسل داعش را از روی زمین بر می داریم
احمد دنیامالی مدیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در روزهای گذشته 17نفر از هموطنان ما در اتفاق ترور مجلس به شهادت رسیدند که آن را می توان با 17هزار شهید ترور از ابتدای انقلاب مقایسه کرد، این 17 شهید روزهای گذشته فقط یک هزارم شهیدان ترور را مشمول بر می شود و در طول این سال ها افراد زیادی در کشور به سرکردگی آمریکا به شهادت رسیده اند.اگر رهبری اجازه دهند نسل داعش را از روی زمین بر می داریم.
*لزوم همکاری تمام دستگاه های متولی در حل پرسشها منطقه 12
عابد ملکی شهردار منطقه 12 با بیان اینکه همه نهادها و دستگاه ها جهت حل پرسشها این منطقه باید با یکدیگر همکاری کنند، گفت: امروز فقط حضور شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را مشاهده می کنیم.
*موادمخدر در منطقه ۱۲ ارزان تر از شیر و شکلات به فروش می رسد/ وجود 500 منزل مجردی در اطراف مجلس
میکائیل سعید دبیر دبیران شورایاری منطقه ۱۲ با اشاره به پرسشها این منطقه گفت: موادمخدر در منطقه ۱۲ ارزان تر از شیر و شکلات به فروش می رسد.
* بوستان ها را جهت دیده شدن آثار هنری آماده کنیم/ نمایش آثار هنری برتر در قالب سازه های حجمی ماندگار
مجتبی شاکری مدیر کمیته فرهنگی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شرکت زیباسازی از ظرفیت 2 هزار و 200 بوستان پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت اکران آثار هنری حاوی خبر های فرهنگی که در کمپین های موضوعی تولید شده، استفاده کند.
*ایران اسلامی در میان همه تلاطم ها جایگاهی امن است/ همه به عنوان افسران جنگ نرم در برابر استکبار و استعمار می ایستیم
مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به حوادث تروریستی مجلس و حرم مطهر،گفت: در این اتفاق عده ای از تروریست ها که نام خدا را بر خود گذاشته اند مردم بی گناه را در منزل ملت به شهادت رساندند ، گرچه نتوانستند اهداف پلید خود را محقق سازند ولی اتفاق ای به وجود آمد مردم دنیا آن را تقبیح کردند جز کشورهایی همچون آمریکا، اسرائیل و آل سعود که خود پایه گزاران این گروه های کثیف و نجس بودند.
*قرار نیست شهرداری را تعطیل کنیم/ در پروژه های کلان تمامی مطالبات پرداخت شده است است
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری امور شورای شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: قرار نیست شهرداری در مدت باقی مانده تعطیل شود، ما روال عادی خود را ادامه می دهیم و قراردادهای تازه را هم در قالب بودجه مصوب اجرا خواهیم کرد، اگر خارج از بودجه عمل کردیم به طور حتم باید مورد بازخواست قرار بگیریم.
* گزارش هایی که از سوی شهرداری ارایه شود قابل استناد است
مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: اخباری که از بدهی های شهرداری در اینترنت گفته می شود قابل اعتماد نیست، آیا که مرجع مهم گزارش، شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران خواهد بود.
*کاهش ترافیک و آلودگی هوا در سایه توسعه مترو
ابوالفضل قناعتی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:خط 7 مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران یکی از عظیم ترین، سخت ترین و عمیق ترین پروژه های عمرانی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بوده که به واسطه آن شمال غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران به جنوب شرق آن متصل خواهد شد.
وی ادامه داد: توسعه مترو، آلودگی هوا و ترافیک را کم کردن می دهد از این رو امیدواریم ادامه این امر مانند افتتاح خط 6 به خوبی دنبال شود.
* فرمانداری از بازشماری 10 درصد صندوق ها استنکاف می کند/ حق الناس بر گردن مجریان انتخابات است
مجتبی شاکری مدیر کمیته فرهنگی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه بعضی از نامزدها نسبت به نتیجه های اعلام شده است اعتراض دارند و از مبادی قانونی طرح شکایت کرده اند، گفت: وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و هیئت نظارت از بازشماری 10 درصد صندوق ها استنکاف و روی مواضع قبلی خود پافشاری می کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حوادث تروریستی | حمله تروریستی | شورای اسلامی | شورای شهر | روز گذشته | شهرداری | تروریستی | ایران | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *