خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حضور به موقع و تاثیر گذار نیروهای هلال‌احمر مایه آرامش است ، خیّران جهت جبران خسارات زلزله ورود کنند

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: حضور به موقع و تاثیر گذار نیروهای هلال‌احمر در ساعات اولیه در کنار اتفاق دیدگان مایه آرامش و افتخار هست.

حضور به موقع و تاثیر گذار نیروهای هلال‌احمر مایه آرامش است ، خیّران جهت جبران خسارات زلزله ورود کنند

به گزارشگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر که صبح روز چهار شنبه 27 اردیبهشت ماه به منظور دیدار از مناطق زلزله زده استان خراسان شمالی به این منطقه سفر کرده هست، بعد از دیدار از این مناطق و دریافت گزارش های مرتبط با خدمات رسانی از سوی بخش های متفاوت امدادی و به خاص هلال احمر، در جمع مدیران، کارکنان و نیروهای امدادی این مجموعه حضور به موقع و تاثیر گذار نیروهای هلال احمر در ساعات اولیه در کنار اتفاق دیدگان را مایه آرامش و افتخار دانست.
حجت الاسلام و المسلمین معزی گفت: تشکیل تیم های تصویر العمل سریع بسیار موثر و اقدام شایسته ای بود و البته از حدود ۳ ماه گذشته ظرفیت کمک رسانی مجموعه به طور کامل و در حوادث متفاوت به خوبی جهت یاری اتفاق دیدگان به کار گرفته شده است است.

عبارات مهم : امدادرسانی – زلزله

حجت الاسلام والمسلمین معزی حضور به موقع نیروهای هلال احمر در کنار اتفاق دیدگان را مایه آرامش آن ها دانست و افزود: احساس آرامش و امنیت روانی از امداد و نجات مهم تر است و حضور به موقع نیروهای هلال احمر به عنوان بازویی نیرومند در کنار اتفاق دیدگان می تواند عامل مهمی جهت تسکین و آرامش اتفاق دیدگان قلمداد شود.
وی در ادامه با اشاره به کارها انجام شده است بیان کرد: هر چند امکانات جمعیت هلال احمر کشور محدود است ولی با این وجود نیروهای هلال احمر در اتفاق اخیر به موقع در صحنه حاضر شدند و با تجربه ای که داشتند توانستند در کوتاه ترین وقت ممکن کارها موثر را جهت امدادرسانی و خدمات رسانی به مردم ارائه بدهند.
وی با تقدیر از مدیریت امداد و نجات جمعیت و هلال احمر افزود:در ۶ ماه گذشته مدیریت امداد و نجات همواره در سریع ترین وقت ممکن در صحنه های متفاوت اتفاق حاضر شده است است.
حجت الاسلام والمسلمین معزی با اشاره با آسیب جدی به ۴ هزار واحد مسکونی روستایی و شهری در زلزله اخیر خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به وسعت اتفاق می طلبد که خیرین این استان جهت جبران خسارات وارده به آسیب دیدگان وارد عمل شوند و امامان جمعه، خطباء و روحانیون نیز مردم را در این زمینه تشویق کنند.
نماینده مقام معظم رهبری و هیئت همراه در دیدار از مناطق زلزله زده در جمع آسیب دیدگان حضور یافته و با آنان به گفتگو نشستند.
وی ضمن ابلاغ سلام ، همدردی و اظهار تاسف رهبر فرزانه انقلاب به آسیب دیدگان اظهار داشت: بعد از وقوع این زمین لرزه نیروهای هلال احمر به سرعت وارد عمل شدند و به امدادرسانی به زلزله زدگان پرداختند و در حدود 72 ساعت گذشته نیروهای امدادی تمام تلاش خود را جهت کم کردن آسیب های ناشی از این بلای طبیعی انجام داده اند و تقدیر مردم از خدمات رسانی به موقع نیروهای هلال احمر حاکی از این عنوان است.
وی تصریح کرد: آوار برداری و بازسازی منازل تخریب شده است سخت و طولانی است ولی همه دستگاه های خدمات رسان باید در این زمینه با به کار گیری همه امکانات نسبت به برطرف پرسشها و موانع اقدام کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: امدادرسانی | زلزله | جمعیت | اخبار هلال احمر | نماینده ولی فقیه | حادثه دیده | مناطق زلزله زده | امداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *