خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حمایت بیش از 2 هزار حامی از فرزندان ایتام و محسنین

سرپرست کمیته امداد شهرستان اسلامشهر گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ حامی از ایتام و یک هزار و ۶۰۰ حامی از فرزندان مشمول طرح محسنین در این شهرستان حمایت می کنند.

حمایت بیش از 2 هزار حامی از فرزندان ایتام و محسنین

کامل فیروزمرنی سرپرست کمیته امداد شهرستان اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: در سال ۹۵ تعداد ۴۲۰ حامی تازه در طرح اکرام جهت کمک به فرزندان ایتام و محسنین این شهرستان عضویت کرده اند که میزان کمک های اهدایی از سوی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین نسبت به سال ۹۴ از رشد ۱۳ درصدی برخوردار بوده است.
وی با بیان اینکه میانگین سرانه دریافت نقدی ماهیانه جهت هر یتیم بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و جهت هر فرزند محسنین نیز ۷۹۰ هزار ریال برآورد شده است هست، تأکید کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ حامی از ایتام و یک هزار و ۶۰۰ حامی از فرزندان مشمول طرح محسنین در این شهرستان حمایت می کنند.

عبارات مهم : کمیته امداد – فرزندان

فیروزمرنی اضافه کرد: هر یک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند و کمک های نقدی حامیان بی واسطه و به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می شود.
سرپرست کمیته امداد شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: سرانه کمک هر حامی به ایتام و فرزندان محسنین حداقل ۳۰۰ هزار ریال است که حامیان نیکوکار در سال ۹۵ بیش از ۲۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال به صورت نقد و غیرنقد به ایتام و فرزندان محسنین در این شهرستان کمک کرده اند.
وی در آخر گفت: خیران اسلامشهری جهت عضویت در طرح اکرام می توانند به دفتر کمیته امداد در این شهرستان مراجعه و یا با شماره گیری سامانه ۷۳۵۵ اقدام کنند، همچنین پایگاه های این نهاد در سطح شهرستان در مناسبت هایی از جمله برگزاری مراسم شب های قدر، روز قدس و غیره به منظور عضویت از خیران دایر است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کمیته امداد | فرزندان | شماره | میلیون | اخبار رفاه و تعاون | سرپرست کمیته امداد شهرستان اسلامشهر | طرح اکرام محسنین | کمک های نقدی و غیرنقدی خیران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *