خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حضور پر شور زائران ایرانی پای صندوق‌های رأی در کربلای معلی

از صبحگاه امروز زائران ایرانی حاضر در کربلا با حضور در پای صندوق‌های رأی، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

حضور پر شور زائران ایرانی پای صندوق‌های رأی در کربلای معلی

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ از صبح امروز(جمعه 29 ادیبهشت ماه) زائران ایرانی حاضر در کربلا با حضور در پای صندوق های رأی، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
در کربلای معلی 4 شعبه رأی گیری در نظر گرفته شده است است و زائران خود را به نزدیکترین شعبه محل اسکان خود می رسانند و در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنند.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – کربلای معلی

نزدیک به 6 هزار زائر ایرانی که به وسیله شرکت شمسا به عتبات آمده اند و همین تعداد نیز زائران کاروان های آزاد، امروز در کربلا هستند، علاوه بر این آمار، 700 خانواده ایرانی که عمدتا زنانی هستند که با مردان عراقی ازدواج کرده اند، نیز در شهر کربلا حضور دارند.
4 شعبه اخذ رأی در کربلا در نظر گرفته شده است هست، شعبه مهم در کنسولگری و 3 شعبه در 3 هتل و در 3 نقطه حضور زوار ایرانی در کربلای معلی مستقر شده است است.
برای انتخابات ریاست جمهوری کشورمان 23 صندوق رأی در نقاط متفاوت عراق مستقر شده است است که از این تعداد 6 صندوق متعلق به بغداد و حومه آن است که یکی از آن ها در محل سفارت، یک صندوق در فرودگاه، یکی در کاظمین، یک صندوق در سامرا (استان صلاح الدین) و یک صندوق در مرز مهران – زرباطیه (استان واسط) مستقر خواهد شد و نیز یک صندوق سیار هم در بغداد آینده نگری شده است است.
همچنین تعداد صندوق های رأی در شهرهای کربلا، نجف و اربیل هر کدام ۴ صندوق اعلام شده است است و در بصره 3 صندوق رأی و در سلیمانیه نیز 2 صندوق، آرای اتباع و زائران ایرانی را جمع آوری می کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | کربلای معلی | ایرانی | کربلا | صندوق | بغداد | زائران | اخبار شرکت حج و زیارت

حضور پر شور زائران ایرانی پای صندوق‌های رأی در کربلای معلی

حضور پر شور زائران ایرانی پای صندوق‌های رأی در کربلای معلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *