خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حضور بیش از ۵۲ هزار زائر ایرانی تا آخر امروز در شهرهای مکه و مدینه

رئیس شرکت حج و زیارت گفت: مجموع حجاج ایرانی که تا آخر وقت امروز(25 مردادماه) وارد شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره می‌شوند،۵۲ هزار و 500 نفر خواهد بود.

حضور بیش از ۵۲ هزار زائر ایرانی تا آخر امروز در شهرهای مکه و مدینه

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ حمید محمدی رئیس شرکت حج و زیارت در مدینه منوره اظهار داشت: مجموع حجاج ایرانی که تا آخر وقت امروز(25 مردادماه) وارد شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره می شوند، ۵۲ هزار و 500 نفر خواهد بود.

وی افزود: از این تعداد حدود ۱۰ هزار نفر در مدینه منوره و حدود ۴۲ هزار و 500 نفر در مکه مکرمه استقرار خواهند داشت.

عبارات مهم : حج و زیارت – شهرهای
محمدی همچنین خاطرنشان کرد که به جز موارد معدودی، ویزای تمام 86 هزار و 300 نفر حجاج اخذ شده است و در این خصوص هیچگونه تاخیری وجود ندارد.

رئیس شرکت حج و زیارت که مجددا جهت پیگیری به فرآیند ارائه خدمات در مدینه منوره به سر می برد، در خصوص میزان رضایتمندی زائران از روند ارائه خدمات، گفت: در جریان سرکشی به هتل ها و حضور در مسجد شجره در شب گذشته حجاج از خادمین خود ابراز رضایت کرده و ما هم تلاش می کنیم تا نواقص جزیی که بعضا در کار پیش می آید، به سرعت برطرف شود.

محمدی در رابطه با وضعیت سلامت حجاج نیز تاکید کرد: علی‌رغم شدت گرما وضعیت سلامت حجاج خوب است و باز هم تاکید می کنیم که زائران حتما تذکرات بهداشتی را رعایت و به غیر از موارد مهم از رفتن در فضای باز و نور خورشید در روز پرهیز کنند.

رئیس شرکت حج و زیارت در خصوص ادامه پرواز حجاج نیز گفت: بقیه حجاج که حدود ۴۰ درصد هستند نیز طبق برنامه ریزی انجام شده است حدود ۷۵ درصد به وسیله هواپیمایی جمهوری اسلامی و ۲۵ درصد هم به وسیله هواپیمایی سعودی تا 30 مردادماه به مدینه و تا سوم شهریورماه به جده اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

حضور بیش از ۵۲ هزار زائر ایرانی تا آخر امروز در شهرهای مکه و مدینه

ورود بیش از 52 هزار زائر ایرانی به شهرهای مکه و مدینه

واژه های کلیدی: حج و زیارت | شهرهای | ایرانی | مدینه | سلامت | زائران | اخبار رفاه و تعاون | حمید محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *