خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حضور برندهای مطرح مواد غذایی کشور در نمایشگاه شهر آفتاب

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرگفت: در حال حاضر 55 غرفه ی ارائه دهنده ی مواد غذایی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر آفتاب مستقر هستند.

حضور برندهای مطرح مواد غذایی کشور در نمایشگاه شهر آفتاب

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ کامران زنگیشه مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان این که در حال حاضر 2 کافی شاپ در ساختمان ملل، یک رستوران 10 غرفه ی 36 متری توزیع مواد غذایی سنتی و ایرانی به صورت گرم، 25 غرفه ی فست فود سرد و گرم و 20 غرفه ی عرضه ی تنقلات در محوطه ی نمایشگاهی شهر آفتاب مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: گشت شرکت ساماندهی به همراه تیم بهداشت مستقر در نمایشگاه بازرسی و نظارت دقیق بر کیفیت عرضه ی مواد غذایی را به صورت روزانه انجام می دهند.
وی افزود: علاوه بر 55 غرفه ی عرضه ی مواد غذایی که آب معدنی به فروش می رسانند، 24 غرفه ی مخصوص توزیع آب در سطح محوطه و پارکینگ ها مستقر هست.

عبارات مهم : محصولات غذایی – مواد غذایی

زنگیشه ضمن تاکید بر اهمیت قیمت قانونی عرضه ی مواد غذایی در نمایشگاه ، تصریح کرد: کلیه ی قیمت ها مصوب اتحادیه است و هر کدام از غرفه دارها ملزم هستند قیمت اجناس خود را به صورت درشت و خوانا به شکلی که جهت عموم مردم قابل رویت باشد، بر روی بنر به چاپ نمایند و در کنار غرفه های خود راه اندازی کنند.
وی با اشاره با نظر سنجی غذایی به وسیله شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، گفت: در صورت نارضایتی مشتری از کیفیت محصولات غذایی و یا نحوه ی برخورد غرفه داران ، کارشناسان شرکت ،با متصدیان غرفه ی شکایت شده است برخورد می نمایند.
زنگیشه گفت: هم چنین شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با همکاری شرکت شهربان و حریم بان با افرادی که به صورت متفرقه و غیر قانونی اقدام به توزیع مواد غذایی می نماید بر خورد می کند.

واژه های کلیدی: محصولات غذایی | مواد غذایی | نمایشگاه | نمایشگاه | نارضایتی | قانونی | آفتاب | برخورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *