خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نجات 20 تن از پشت بام ، حریق در مجتمع مسکونی محله سیزده آبان

سخنگوی شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در محله سیزده آبان خبر داد.

نجات 20 تن از پشت بام ، حریق در مجتمع مسکونی محله سیزده آبان

جلال ملکی سخنگوی شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامیگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ راجع به حریق مجتمع نیلوفر محله سیزده آبان اظهار داشت: اتفاق آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در محله سیزده آبان در ساعت 15:24 امروز(دوشنبه) اتفاق افتاد.
ملکی گفت:بعد از اعلام حادثه، 4 ایستگاه به همراه بالابر و ماشین تنفسی و تشک به محل اتفاق اعزام شدند.

عبارات مهم : آتش نشانی – پارکینگ

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی 4 طبقه 8 واحدی اتفاق افتاده هست، افزود: چند دستگاه ماشین در پارکینگ این ساختمان پارک و مقدار زیادی ضایعات در بخش دیگری از پارکینگ دپو شده است بود که در نهایت ضایعات دچار حریق می شود و به یکی از خودروهای پارک شده است خسارت وارد شده است ولی خوشبختانه شعله ور نمی شود.
ملکی تصریح کرد: دود بسیار غلیظی طبقات بالایی ساختمان را فرا گرفته بود و عده ای از ساکنان در ساختمان محبوس شده است بودند که نیروهای آتش نشانی ظرف مدت کمتر از 3 دقیقه در محل اتفاق حاضر شدند.
سخنگوی شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه نیروهای آتش نشانی همزمان با خاموش کردن شعله های آتش، مشغول نجات ساکنان مجتمع شدند، افزود: نیروهای آتش نشانی با استفاده از نردبان های هیدرولیکی و دستی موفق شدند ۲۰ تن از ساکنان این مجتمع را از راه پشت بام خارج کنند.
وی با اشاره به اینکه چند از ساکنان مجتمع که دچار دود گرفتگی شده است بودند تحویل عوامل اورژانش شدند، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بعد از مهار آتش در پارکینگ این ساختمان، هم اکنون در حال تخلیه دود و لکه گیری هستند.
ملکی در آخر گفت: این اتفاق تاکنون هیچ تلفات جانی نداشته است و نیرو های آتش نشانی همچنان در طبقات و واحدهای این مجتمع در حال جستجو هستند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: آتش نشانی | پارکینگ | ساختمان | ماشین | ایران | ضایعات | اخبار حوادث | آتش سوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *