خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نجات 18 نفر از میان دود و آتش ، حریق در ساختمان مسکونی بلوار ابوذر مهار شد

مدیر منطقه هشت عملیات آتش نشانی گفت:حریق یک واحد مسکونی در بلوار ابوذر مهار شد.

نجات 18 نفر از میان دود و آتش ، حریق در ساختمان مسکونی بلوار ابوذر مهار شد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ حسن علیمردان مدیر منطقه هشت عملیات آتش نشانی گفت:در تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه 48 و 24 به همراه گروه امداد و نجات 2، تشک نجات، نردبان هیدرولیکی و ماشین حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی شرکت آتش نشانی تهران، ساعت 15:30 روز گذشته به بلوار ابوذر، خیابان مسلم شمالی اعزام شدند.

مدیر منطقه هشت عملیات آتش نشانی که به همراه نیروهای عملیاتی خود را به محل اتفاق رسانده بود، گفت: یک واحد 70 متر مربعی در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه دارای هشت واحد مسکونی از قسمت بالکن و آشپزخانه دچار آتش سوزی شده است و شعله های آتش در حال سرایت به واحدهای مسکونی دیگر بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله بعد از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی و با تلاش فراوان آتش سوزی را در همان لحظات اولیه مهار کردند.

نجات 18 نفر از میان دود و آتش ، حریق در ساختمان مسکونی بلوار ابوذر مهار شد

مدیر منطقه هشت عملیات آتش نشانی تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و 18 نفر از ساکنان که در طبقات بالایی گرفتار شده است بودند را از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال یافته کردند.

علیمردان در آخر گفت: آتش نشانان با حضور به موقع خود آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به واحدهای مسکونی دیگر جلوگیری کردند، و خوشبختانه اتفاق مصدوم نداشت.

انتهای پیام/

مهار حریق در ساختمان مسکونی بلوار ابوذر

واژه های کلیدی: آتش نشانی | ساختمان | دستگاه | همراه | حادثه | اخبار آتش نشانی | اخبار حوادث | جلال ملکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *