خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پیگیری به۵۰۰ هزار پرونده تا آخر سال ، جذب ۴۰۰ قاضی خاص شوراهای حل اختلاف

رئیس شوراهای حل اختلاف استان پایتخت کشور عزیزمان ایران از جذب ۴۰۰ قاضی خاص شوراهای حل اختلاف در سیستم قضایی خبر داد.

پیگیری به۵۰۰ هزار پرونده تا آخر سال ، جذب ۴۰۰ قاضی خاص شوراهای حل اختلاف

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، همایش سراسری سرپرستان شوراهای حل اختلاف استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با حضور مدیر کل دادگستری استان تهران، قائم مقام مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور، سرپرستان و قضات شوراهای حل اختلاف استان پایتخت کشور عزیزمان ایران و دیگر مسئولان قضایی در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید بهشتی برگزار شد.
در این همایش عباسعلی دریانی مدیر شوراهای حل اختلاف استان تهران، گفت: شورای حل اختلاف ۴۸ درصد بار دستگاه قضایی را یک تنه به دوش می کشد و این درحالی است که اعضا و کارکنان آن بعد از گذشت سالها در باب تبدیل اوضاع و ساختار استخدامی در انتظار به سر می برند.

عبارات مهم : دستگاه قضایی – استان تهران

دریانی افزود: در سال ۹۵ با بهره گیری از عالی ترین قضات ۴۹۶ هزار فقره پرونده مختومه شده است و امید است تا آخر امسال ۵۰۰ هزار فقره پرونده با آمار زیادی صلح و سازش مختومه شده است و تعداد حداقل ۴۰۰ نفر قاضی خاص شورا نیز جذب سیستم قضایی شوند.
قره داغی، قائم مقام مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور با ابراز خرسندی از اصلاح اوضاع شورای حل اختلاف از ساماندهی صدور ابلاغ اعضا با ۲ عنوان صلح و سازشی و رأیی و کم کردن تخلفات اداری و قضایی در این مجموعه خبر داد و پرسشها استخدامی و زیاد کردن درآمد مجتمع ها و پایین بودن حقوق اعضا و کارکنان را متذکر شد.
وی افزود: در پیگیری ها و مناظراتی که با معاون اول مدیر جمهور و دیگر مقامات دولت داشته ایم، خواستار بازگرداندن بودجه واریز شده است به دولت از محل درآمد شوراها هستیم و در این خصوص وعده هایی داده شده است که امید است نتایجی حاصل شود.
در ادامه چند تن از سرپرستان مجتمع ها مواردی را تحت عنوان نواقص و تقاضاهای خاص همکاران خدمت مسئولان حاضر در همایش ارائه داده و خواستار برطرف آنها شدند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دستگاه قضایی | استان تهران | استخدامی | مسئولان | همایش | پرونده | اختلاف | شوراهای حل اختلاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *