خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ثبت 11 هزار دیدار از ساختمان ها و گودهای پایتخت کشور عزیزمان ایران

رئیس شرکت نظام مهندسی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:امسال ۱۱ هزار دیدار از سوی شرکت نظام مهندسی پایتخت کشور عزیزمان ایران از ساختمان ها، اماکن و گودها به ثبت رسیده است.

ثبت 11 هزار دیدار از ساختمان ها و گودهای پایتخت کشور عزیزمان ایران

به گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ حسن قربانخانی مدیر شرکت نظام مهندسی ساختمان استان تهران اظهار داشت: ما در این شرکت ۱۰۴ هزار مهندس عضو داریم که ۳۰ هزار نفر از آنها عضو سازمان نظام مهندسی تهران هستند که این امر ظرفیت مناسبی جهت مهار بحران های آینده است.

وی افزود:مردم به هر مقدار که آگاهی بیشتری داشته باشند مطالبات بیشتری هم خواهند داشت که این امر ممکن است مسئولینی را که توجه چندانی به این پرسشها ندارند را به حرکت و تلاش سوق بدهد.

رئیس شرکت نظام مهندسی ساختمان استان پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: هنگامی که بحث همکاری با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران مطرح شد ما بسیار استقبال کردیم چون این کار را در جهت اهداف نظام مهندسی می دانیم و ما هیچ مانعی جهت توسعه همکاری نمی بینیم.

ثبت 11 هزار دیدار از ساختمان ها و گودهای پایتخت کشور عزیزمان ایران

رئیس شرکت نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان اینکه سال گذشته در پایتخت کشور عزیزمان ایران بیش از ۱۷ هزار دیدار از ساختمان ها داشته ایم که تلاش کردیم این رقم را زیاد کردن بدهیم، گفت:امسال ۱۱ هزار دیدار از ساختمان ها، اماکن و گودها به ثبت رسیده است.

قربانخانی در خاتمه گفت: آمادگی‌ جهت هر نوع همکاری به جهت زیاد کردن آگاهی مردم با شرکت پیشگیری و مدیریت بحران را داریم و امیدواریم این تفاهم نامه ها اجرایی شود.

انتهای پیام/

بازدید از 17 هزار ساختمان در تهران

واژه های کلیدی: ساختمان | مهندسی | مدیریت | پیشگیری | تهران | ایران | همکاری | سازمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *