خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

محل زندگی فرزندان عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کجاست؟ ، توضیحا

عضو هیئت رئیسه شورای پنجم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه فرزندانش 25 و 32 سال سن دارند گفت: آنچه در اینستاگرام منتشر کردم، تصویر خواهرزاده ام بود.

محل زندگی فرزندان عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کجاست؟ ، توضیحا

زهرا نژاد بهرام در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ در رابطه با برداشت غلط و شبهه ایجاد شده است نسبت به عكسی که در اینستاگرام او انتشار یافته است بیان كرد: بنده عكس پسر خواهرم را كه كوچكترین عضو خانواده ماست و در كنار پدر و مادرش در خارج از كشور زندگی میكند به علت دلتنگی و این كه مثل پسر خودم دوستش دارم در اینستاگرامم قرار دادم.

وی ادامه داد: من صاحب یك دختر ٣٢ ساله و یك پسر٢٥ ساله هستم كه در کشور عزیزمان ایران در كنار ما زندگی میكند، بنده با پسر خودم در همان پیج اینستاگرام چندین عكس دارم و چه خوب بود دوستانی كه عكس پسر خواهرم برایشان شبهه ایجاد كرد كمی توجه می كردند تا متوجه برداشت و قضاوت غلط خود شوند.

نژاد بهرام افزود: جهت من خیلی جالب بود كه چقدر سریع بعضی ها به شایعاتی كه بعضی افراد دانسته یا ندانسته ایجاد میكنند تن می دهند. هر لحظه افراد سودجو و مغرضی هستند كه می خواهند صورت مسئولان نظام را خدشه دار و بین آنها و مردم فاصله ایجاد كنند.

محل زندگی فرزندان عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کجاست؟ ، توضیحا

وی خاطر نشان كرد: این كه فرزندان بعضی از مسئولین خارج از كشور تحصیل می كنند كه البته نمی توان گفت چیز بدی است آیا كه فرزندان آنها هم مثل همه حق گزینش دارند، به من مربوط نیست آن عكس مربوط به پسر خواهرم است.

نژاد بهرام افزود: اگر كسی وارد صفحه ی اینستاگرام من شود و كمی دقت كند نگاه من نسبت به پرسشها متفاوت جامعه را متوجه می شود و میفهمد كه این قبیل از برداشت ها و صحبت ها عاری از انصاف و حقیقت است.

وی با اشاره به سوابق خود خاطر نشان كرد: بنده با ٥٤ سال سن و ٣٠ سال سابقه فعالیت سیاسی در نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران شخصیت ناشناخته ای نیستم، بنده نخستین زن معاون فرماندار پایتخت کشور عزیزمان ایران و مدیركل انتخابات استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بودم و حضورم در كسوت مسئولیت تازگی ندارد.

نژاد بهرام افزود: بنده در انتخابات شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیش از یك میلیون و دویست هزار رأی برآیند اعتماد و گزینش مردم هستم ،بنا براین به نظرم ایجاد اینگونه شبهات و شایعات و تهمت ها قطعا از سوی مردم خودمان نیست و حتما از سوی بدخواهان صورت میگیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای پنجم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه فرزندانش 25 و 32 سال سن دارند گفت: آنچه در اینستاگرام منتشر کردم، تصویر خواهرزاده ام بود.

وی اضافه كرد : این رأی اعتماد مردم، اعتماد به مردم سالاری دینی است كه در نظام مقدس جمهوری اسلامی حاكم می باشد.

عضو شورای پنجم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در آخر تاكید كرد: من در همین كشور و در نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران منتخب مردم شده است ام و افتخار میكنم كه یك زن مسلمان و ایرانی هستم و به مردم خوب كشورم خدمت می كنم.

انتهای پیام/

محل زندگی فرزند نژادبهرام، عضو شورای شهر تهران

واژه های کلیدی: انتخابات شورای اسلامی | صفحه ی اینستاگرام | شورای شهر تهران | اینستاگرام | انتخابات | ایرانی | فرزندان | زندگی | ایران | اعتماد | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *