خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توزیع «بن‌کارت» نان بین مددجویان از محل جمع‌آوری کفارات

مدیرکل کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران از تأمین بُن نان از محل جمع آوری کفارات خبر داد و گفت: پیش‌بینی جهت جمع‌آوری بیش از یک میلیارد

توزیع «بن‌کارت» نان بین مددجویان از محل جمع‌آوری کفارات

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه سال گذشته حدود 700 میلیارد تومان در ستادها و شوراهای زکات استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با همکاری ائمه جمعه در سطح استان تحقق پیدا کرد، اظهار داشت: حدود 5 میلیارد و 900 میلیون توان از این مبلغ زکات واجب و مستحب بوده است و حدود 800 میلیون تومان نیز در قالب کفارات پرداخت شده است هست؛ در امسال آینده نگری جهت جمع آوری 9 میلیارد تومان زکات انجام شده است است.
وی افزود: سهم محرومان از مصرف زکات در سال 95 از همکاری های خیران در سطح استان نسبت به سال 94 زیاد کردن قابل ملاحظه ای داشته است که 68 درصد از مبلغ جمع آوری شده است جهت محرومان و مابقی جهت پروژه های عمرانی هزینه شده است است.

عبارات مهم : کمیته امداد – تبلیغ

دبیر شورای زکات استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به تبلیغ و ترویج فرهنگ زکات، بیان کرد: تبلیغ و ترویج فرهنگ پرداخت زکات در بین مردم به وسیله مبلغان دینی و به خاص ائمه جماعات تاثیر به سزایی در زیاد کردن زکات در این استان دارد.
ولیئی تلاش جهت تقویت باورهای دینی را بااهمیت ترین رکن در جهت ترویج پرداخت زکات در جامعه اعلام و تصریح کرد: با پرداخت به موقع زکات می توان حرکت های بسیار مهمی در جهت برطرف نیازهای افراد محروم جامعه برداشت و در همین جهت مبلغان امر زکات می توانند با بهره گیری از روش های موثر تبلیغی و بیان قشنگی های زکات، احیاگر بیش از پیش این فریضه در مناطق متفاوت استان باشند.
مدیرکل کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران به ارسال گزارش جمع آوری فطریه در ماه رمضان امسال اشاره کرد و گفت: ائمه جماعات گزارش جمع آوری فطریه را به ستاد زکات استان پایتخت کشور عزیزمان ایران ارسال کنند تا در دبیرخانه ستاد زکات استان پایتخت کشور عزیزمان ایران ثبت شود.
دبیر شورای زکات استان پایتخت کشور عزیزمان ایران همچنین به نشانه گذاری جهت تأمین بن نان از محل جمع آوری کفارات اشاره کرد و گفت: آینده نگری جهت جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان انجام شده است است که در سال گذشته در قالب بسته های ماکارونی بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کمیته امداد | تبلیغ | ایران | محسن ولیئی | مدیرکل کمیته امداد استان تهران | اخبار کمیته امداد | جمع آوری زکات | مبلغان دینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *