خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گردشگری کاستاریکا در ریل پیشرفت ، تنوع زیستی جاذبه ای جهت گردشگری پایدار

رییس محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بعضی از کشورها فقط با داشتن یک جنگل توانسته اند به اندازه 10هزار واحد تولیدی از گردشگری در آمد کسب کنند.

گردشگری کاستاریکا در ریل پیشرفت ، تنوع زیستی جاذبه ای جهت گردشگری پایدار

محمد حسین بازگیر مدیر حفاظت از محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیستگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛بااشاره به تنوع زیستی در دنیا اظهار داشت: تنوع زیستی ارگانیسم های زنده را مشمول بر می شود که جانوران،میکرو ارگانیسم ها و باکتری ها از جمله آن ها هستند و نباید زندگیشان را مختل کنیم.
بازگیر گفت:تمام گونه ها نقش وجایگاهی در تناوب حیات و اکوسیستم دارند که هرکدام از آن ها را از تناوب حیات از بین بردن کنیم در محیط زیست تاثیر می گذارد و بعضی از گونه ها حتی در تأمین نیازهای مادی انسان نقش دارند.

عبارات مهم : کاستاریکا – گردشگری

وی در ادامه افزود:تنوع زیستی می تواند جاذبه ای جهت گردشگری پایدار باشد. کشورهای بسیاری هستند که اقتصادشان با گردشگری و توریسم می چرخد.مانند بعضی از کشورها که فقط باداشتن یک جنگل توانسته اند به اندازه 10هزار واحد تولیدی از گردشگری در آمد کسب کنند .
رییس محیط زیست تصریح کرد:کاستاریکا یکی از کشور هایی است که دراین حوزه پیشرفت خوبی داشته است .کشوری که سالیانه توریست های فراوانی از اروپا فقط جهت بررسی اوضاع گیاه های و درختان جنگلی به آنجا سفر می کنند،
وی با اشاره به اهمیت رونق صنعت توریسم ادامه داد: هرکدام از این توریست ها با خود سرمایه ای به همراه دارد .که این باعث کسب درآمد و ایجاد اشتغال جهت کشور میزبان می شود.
بازگیر در آخر گفت:تنوع زیستی و گردشگری هرکدام می تواند بر دیگری تاثیر مستقیم داشته باشد که باید در حفظ و نگهداشت آن تمام تلاش خود را به کار ببندیم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کاستاریکا | گردشگری | توریسم | توریست | اخبار محیط زیست | اکوسیستم | گردشگری | بازگیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *