خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تمام مددجویان کمیته امداد در سه سال آینده صاحب مسکن می‌شوند

رئیس کمیته امداد گفت:اولویت برخورداری از خدمات مسکن با مناطق روستایی، محروم، مرزی، شهرستان‌های زیر ۱۰۰ هزار نفرجمعیت و مناطق در معرض آسیب بلایای طبیعی هست.

تمام مددجویان کمیته امداد در سه سال آینده صاحب مسکن می‌شوند

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مهندس سید پرویز فتاح، مدیر کمیته امداد در این نشست با تاکید بر حل مسئله مسکن مددجویان در سه سال آینده، گفت: زیاد کردن همکاری های مردمی کمیته امداد، تامین اعتبارات دولتی، استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران، بهره گیری از امکانات و اعتبارات و ظرفیت استانی از جمله مواردی است که بستر مورد نیاز جهت ارائه خدمات هرچه زیاد در حوزه مسکن نیازمندان را فراهم کرده و باید حداکثر بهره برداری مورد نیاز در این زمینه به عمل آید.
وی با تاکید بر لزوم بررسی اوضاع مددجویان فاقد مسکن و دریافت اطلاعات صحیح از این افراد، خاطر نشان کرد: اولویت برخورداری از خدمات مسکن با مناطق روستایی، محروم، مرزی، شهرستان های زیر ۱۰۰ هزار نفرجمعیت و مناطق در معرض آسیب بلایای طبیعی است.

عبارات مهم : رئیس کمیته امداد – خانوار مددجو

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه در سال ۹۵ حدود ۴۰۰ میلیارد تومان جهت تامین مسکن مددجویان هزینه شده است هست، خاطر نشان کرد: اعتبار حوزه مسکن کمیته امداد در سال ۹۶ با استفاده از اعتبارات دولتی، جمع آوری صدقات، همکاری خیران و منابع اختصاصی این نهاد در سال ۹۶ به یک هزار میلیارد تومان زیاد کردن پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۰ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد صاحب منزل شده است اند، افزود:همچنان ۱۵۰ هزار خانوار فاقد مسکن هستند و منازل ۳۵۰ هزار خانوار نیازمند تسهیلات تعمیرات و بهسازی است که در صورت تخصیص داده شده است زمین ارزان قیمت از سوی دولت و بهره گیری از ظرفیت استان ها و خیران مسکن ساز پرسشها مسکن مددجویان برطرف خواهد شد.
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰ درصد صدقات پرداختی مردم جهت تأمین مسکن نیازمندان هزینه می شود، بر ایجاد نظام همکاری خیران، موسسات دولتی، غیردولتی و فعالان عرصه صنعت ساختمان به منظور تامین مسکن نیازمندان در زمینه های فنی، اجرایی و مالی با نقش آفرینی خاص خانوارهای تحت حمایت و رویکرد قرض الحسنه تاکید کرد.
فتاح با تاکید بر ایجاد تحول چشمگیر در حوزه تامین مسکن مددجویان، یادآور شد: اگر بتوانیم مسئله مسکن مددجویان را در کشور برطرف کنیم، یکی از زمینه های توانمند شدن خانوارهای تحت حمایت را فراهم کرده ایم که در این زمینه زیاد کردن سطح کارکرد کار و اراده مدیران و کارشناسان حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد مهم است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: رئیس کمیته امداد | خانوار مددجو | کمیته امداد | ساختمان | همکاری | اخبار کمیته امداد | فتاح | مسکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *