خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فعالیت 2 هزار و 600 تن در طرح تفکیک ، تفکیک 19 درصدی پسماند زباله از مبدأ

سرپرست شرکت مدیریت پسماند شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در حال حاضر 19 درصد از پسماندهای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به صورت تفکیک پسماند از مبدأ انجام می شود.

فعالیت 2 هزار و 600 تن در طرح تفکیک ، تفکیک 19 درصدی پسماند زباله از مبدأ

منصور باقرصاد سرپرست شرکت مدیریت پسماند شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به آخرین اوضاع تفکیک پسماند از مبدأ در شهر تهران، اظهار داشت: در حال حاضر 19 درصد از پسماندهای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به صورت تفکیک پسماند از مبدأ انجام می شود.
وی افزود: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در جهت خدمات رسانی به مردم فعاليت های زیادی در زمینه تفكيک پسماند در مبدأ را با به كارگيری شركت های پيمانكاری و همچنین با استفاده از 800 دستگاه از انواع خودروهای وانت، كاميونت مكانيزه و كاميونت جمع آوری پسماند خشک انجام می دهد.

عبارات مهم : شهرداری – استفاده

سرپرست شرکت مدیریت پسماند شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: بيش از 450 دستگاه غرفه خريد پسماند مستقر در سطح شهر و بالغ بر 2 هزار و 600 نفر نيروی انسانی بر اساس پست بندی های صورت گرفته به صورت مستمر و روزانه اقدام به جمع آوری پسماندهای خشک شهروندان می کنند.
باقرصاد گفت: خودروهای جمع آوری پسماند موظف هستند حداقل يک بار در هفته به هر پست و محله جهت جمع آوری مراجعه و خدمات رسانی کنند.
وی یادآور شد: ساير فعاليت های صورت گرفته در اين طرح عبارتند از آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص كاهش توليد پسماند و اصلاح الگوی مصرف که با استفاده از فضاهای تبليغاتی شهر تهران، آموزش صورت به چهره، راه اندازی بنر، آموزش مدارس، شركت در نمايشگاه ها، تهيه و توزيع مخازن آبی پلاستيكی جهت تشويق مردم به ذخيره سازی پسماندهای خشک و غیره است.
سرپرست شرکت مدیریت پسماند شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: با توجه به فعاليت های ذکر شده است و با توجه به ماهيت فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و فنی اين فعاليت های مستمر،در حال حاضر 19 درصد از پسماندهای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به صورت تفکیک پسماند از مبدأ انجام می شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شهرداری | استفاده | مدیریت | دستگاه | ایران | آموزش | اخبار شهرداری | شهرداری تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *