خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تغییر رنگ ماشین امکان پذیر است؟

رئيس اداره حقوقی پليس راهور ناجا گفت:تغییر رنگ ماشین اصولی دارد، بطوریکه باید رنگ مورد نظر جزء رنگ‌هایی باشد که خودروساز خودروهایی با این رنگ تولید کرده هست.

تغییر رنگ ماشین امکان پذیر است؟

سرهنگ ترحمی رئيس اداره حقوقی پليس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد: عوض کردن رنگ ماشین تابع قوانین و مقرراتی از سوی پلیس راهور است.
وی با بیان اینکه جهت عوض کردن رنگ خودرو، مالک باید با مراجعه به مراکز شماره گذاری یا تعویض پلاک در سراسر کشور درخواست خود را ارائه دهد، افزود: بعد از بررسی و انجام کار کارشناسی از سوی کارشناس عالی پلیس راهنمایی و رانندگی در کوتاه ترین وقت ممکن نتیجه به مالک ماشین اعلام می شود.
رئيس اداره حقوقی پليس راهور ناجا ادامه داد: پلیس هیچگاه با عوض کردن رنگ به رنگ های ترکیبی، رنگ های استتار و یا رنگ هایی که مربوط به خودروهای یک دستگاه یا نهادی مانند پلیس، دستگاه های امدادی یا تاکسی ها هست، موافقت نمی کند.
سرهنگ ترحمی گفت: مالک ماشین در صورت تایید و صدور مجوز می تواند نسبت به عوض کردن رنگ ماشین اقدام کند و بعد از عوض کردن رنگ، پلیس از اوضاع تازه ماشین دیدار می کند که این عوض کردن باید در سند ماشین اعمال شود.

عبارات مهم : راهنمایی – رانندگی

رئيس اداره حقوقی پليس راهور ناجا بیان کرد: اگر مالک ماشین به صورت خودمختار و بدون مجوز رنگ ماشین را عوض کند، تخلف وی به هیئت پیگیری به عنوان ماده 5 قانون پیگیری به تخلفات و 30 قانون پیگیری به تخلفات راهنمایی و رانندگی ارجاع داده می شود و در صورت تایید، مالک ماشین از یک چهارم تا یک هشتم ارزش هزینه عوض کردن رنگ جریمه می شود و باید ماشین را به حالت قبلی برگرداند.
سرهنگ ترحمی در آخر گفت: عوض کردن رنگ اصولی دارد، بطوریکه باید رنگ مورد نظر جزء رنگ هایی باشد که خودروساز خودروهایی با این رنگ تولید کرده است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: راهنمایی | رانندگی | دستگاه | ماشین | قانون | تاکسی | اداره | تخلفات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *