خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کمبود واگن، مهمترین علت اوج بودن سرفاصله قطارها است ، تعطیلی خط 8 مترو در روز نهایی شهریور

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

کمبود واگن، مهمترین علت اوج بودن سرفاصله قطارها است ، تعطیلی خط 8 مترو در روز نهایی شهریور

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

تعطیلی خط 8 مترو در روز نهایی شهریور

احسان مقدم مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: روز جمعه 31 شهریور به منظور حفظ نظم و امنیت در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح که در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، قطارهای خط یک مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران از ابتدای صبح تا آخر مراسم در ایستگاه مترو شاهد توقف ندارند.

فعالیت یک هزار و 300 دستفروش شهرستانی در مترو تهران

محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه جهت ساماندهی دستفروشان زن مترو، پیشنهاد کردیم که این زنان تحت حمایت ستاد توانمندسازی شهرداری قرار بگیرند، اظهار کرد: طبق آمار ستاد توانمندسازی از یک هزار و 600 نفر دستفروش مترو، تنها حدود 300 نفر تهرانی هستند.

کمبود واگن، مهمترین علت اوج بودن سرفاصله قطارها است ، تعطیلی خط 8 مترو در روز نهایی شهریور

ورودی جنوب غربی ایستگاه مترو میدان ولیعصر (عج) افتتاح شد

محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه با بیان اینکه افتتاح ورودی جنوب غربی ایستگاه مترو میدان ولیعصر (عج) به علت نزدیکی به بلوار کشاورز و همین طور مجاورت با ایستگاه BRT تجریش – راه آهن، یکی از پرتردد ترین ورودی ها خواهد بود، اظهار کرد: آینده نگری می کنیم که مسافران از این ورودی بیش از سایر ورودی ها استفاده کنند.

کمبود واگن، مهمترین علت اوج بودن سرفاصله قطارها است

محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطر نشان کرد: کمبود واگن یکی از بااهمیت ترین دلایلی است که باعث شده است تا سرفاصله حرکت قطارها در خطوط مترو با استانداردهای مورد نظر ما فاصله داشته باشد،اما تلاش می کنیم در ایام پرازدحام سال با سرویس دهی قطارهای فوق العاده، خدمات مطلوب تری را به شهروندان ارائه کنیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: احمدی بافنده | 31 شهریور | ایستگاه | ایران | اخبار شهرداری تهران | اخبار شورای پنجم | محمد علی نجفی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *