خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آمادگی 100 درصدی پلیس راهور ، تسهیلات ترافیکی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

جانشین پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ گفت:پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ تسهیلات ترافیکی بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

آمادگی 100 درصدی پلیس راهور ، تسهیلات ترافیکی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اشاره به آمادگی 100 درصدی پلیس راهور جهت مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام، از طرح ها و محدودیت های این پلیس جهت روز 14 خرداد خبر داد.
جانشین مدیر پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ این محدودیت ها را به شرح ذیل اعلام کرد

عبارات مهم : محدودیت ترافیکی – پارکینگ

*محل های توقف انواع وسایل نقلیه در پارکینگ های اطراف حرم مطهر:

به منظور هماهنگی و جلوگیری از بی نظمی تردد کاروانهای اعزامی محل پارک اتوبوسها به شرح ذیل در نظر گرفته شده است است.
پارکینگ شماره 2و3 : واقع در پارکینگهای داخلی و معابر بین قطعات بهشت زهرا (س) جهت پارک خودروهای شخصی تخصیص داده شده است یافته است.
پارکینگ شماره 4: واقع در پارکینگ متروشاهد جهت پارک موتورسیکلتها و مینی بوس های تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی تخصیص داده شده است یافته است.
پارکینگ شماره 5و 10: واقع در پارکینگ ضلع شمالی و شمال شرقی حرم امام خمینی (ره) و طول بلوار اخلاقی جهت پارک اتوبوسهای ورودی از شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران می باشد.
پارکینگ شماره 6: واقع در ضلع شمال حرم مطهر برابر بخشداری شهر آفتاب جهت پارک اتوبوسهای شرکت واحد تخصیص داده شده است یافته است.
پارکینگ شماره 8: واقع در ضلع غربی بزرگراه خلیج فارس (روبروی حرم مطهر) جهت پارک اتوبوسهای استان های سمنان ، اصفهان، مرکزی ، قم، البرز و سپاه سید الشهدا حوزه غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران تخصیص داده شده است یافته است.

*مسیرهای ورودی به پارکینگ ها:
5-1 اتوبوسهای سپاه سیدالشهدای حوزه شرق پایتخت کشور عزیزمان ایران و شرکت واحد که قصد ورود به پارکینگهای شماره 5و6 را دارند:
الف- از طریق محور آزادگان و پل شهید صنیع خانی وارد بزرگراه شهید هاشمی و بعد از پل امام علی (ع) از طریق خیابان انبار اخلاقی به سمت بخشداری آفتاب هدایت و در پارکینگ فوق مستقر می گردند.
ب) اتوبوسهای شرکت واحد از طریق محور آزادگان ، پل شهید صنیع خانی نرسیده به پل سرلشگر صالحی از طریق بزرگراه مزرعه وارد پارکینگ شماره 6 می شوند.
5-2 اتوبوس هایی که قصد ورود به پارکینگ شماره 8 را دارند:
الف) از مسیر غرب به شرق آزادگان وارد فرعی مرتضی گرد (شهرک شهید آوینی) شده است و با توجه به تابلوها و علائم راهنما وارد پارکینگ مربوطه خواهند شد.
ب) اتوبوس هایی که از اسلامشهر و رباط کریم به سمت این پارکینگ حرکت می کنند می بایست از طریق بزرگراه میان آباد به این پارکینگ دسترسی داشته باشند.
ج) زائرین استان البرز می توانند از طریق غرب به شرق آزادگان حرکت و از لاین کندرو وارد شهرک مرتضی گرد شده است و بعد از طی مسیر در ادامه با تابلوهای هدایت مسیراز سه راه حسین آباد به پارکینگ مد نظر وارد می شوند.
د) استان سمنان جهت ورود می بایستی مسیر شرق به غرب آزادگان پل شهید صنیع خانی به جنوب و در ادامه از راستگرد شهید هاشمی به بلوار علامه عسگری وارد و بعد از پل حرم وارد پارکینگ فوق می گردند این پارکینگ مربوط به استانهای سمنان و البرز می باشند.
ه) استانهای قم ، اصفهان و مرکزی که از مسیر جنوب به شمال آزاد راه قم – پایتخت کشور عزیزمان ایران حرکت می کنند می توانند بعد از عبور از پل حسن آباد از طریق زیر گذر کهریزک وارد بزرگراه نمایشگاه شده است و در نهایت وارد پارکینگ شماره 8 خواهند شد.
هنگام تخلیه پارکینگ ها در خاتمه مراسم به منظور حفظ نظم و تسهیل در خروج شرکت کنندگان در پارکینگ ها وسائط نقلیه برابر بنرهای منصوب در محل های خروجی به سمت محورهای مورد نظر حرکت نمایند.
1- ممنوعیت های تردد:
1-1 از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخه ۱۴ خرداد تا خاتمه مراسم و تخلیه کامل پارکینگ ها و معابر و برقرار شدن شرایط عادی تردد کلیه وسایل باربری سنگین در مسیر بزرگراه قدیم قم از سه راهی حسن آباد تا پل آزادگان و طول بزرگراه شهید هاشمی و بزرگراه شهید رجایی از پل آزادگان به جنوب تا بزرگراه قدیم و بالعکس ممنوع بوده و این قبیل وسایل می توانند از طریق بزرگراه حسن آباد به بزرگراه ساوه و آزادگان غرب و شرق و همچنین جهت تر دد وسایل نقلیه سنگین به قم از طریق بزرگراه آزادگان به بزرگراه ساوه و سلفچگان و در نهایت بزرگراه قم تردد نمایند.
1-2 از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخه ۱۴ خرداد تا خاتمه مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم و عادی شدن اوضاع معابر تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس به استثنای وسایل نقلیه حامل زائرین از بزرگراه شهید هاشمی حد فاصل پل شهید صنیع خانی تا بهشت زهرا و از سه راهی باقر شهر تا بزرگراه خلیج فارس (تهران – قم) ممنوع خواهد بود.
1-3 از ساعت ۱۳ روز ۱۴ خرداد در مسیر جنوب به شمال آزاد راه قم – پایتخت کشور عزیزمان ایران به استثنای اتوبوس های زائران قم – اصفهان و مرکزی اعمال محدودیت شده است و ماشین ها ازپل حسن آباد به سمت بزرگراه قدیم قم و در نهایت پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه مسیر خواهند داد.
1-4 تردد وسایل نقلیه سبک در محور آزاد راه تهران

– قم شمال به جنوب حد فاصل پل شهید کاظمی تا عوارضی پایتخت کشور عزیزمان ایران – قم مجاز بوده و محدودیتی اعمال نخواهد شد. لیکن در شرایط بحران احتمالی و حسب تشخیص مدیر پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ محدودیت ترافیکی در محور فوق اعمال گردیده و ضمن ممنوعیت تردد در مسیر مذکور وسایل نقلیه به مسیر بزرگراه قدیم قم هدایت خواهند شد.
1-5 تاکسی های فرودگاه امام خمینی (ره) میبایستی در وقت اجرای محدودیت در روز یکشنبه مورخه ۱۴ خرداد تا خاتمه مراسم از مسیر آزاد راه پایتخت کشور عزیزمان ایران – ساوه تردد نمایند.
1-6 اعمال محدودیت در بزرگراه قدیم قم در مسیر جنوب به شمال بعد از کهریزک نرسیده به تقاطع سایت و هدایت خودروها به سمت شرق ( بزرگراه سایت) و ادامه مسیر از باقر شهر و در نهایت بزرگراه قدیم به سمت پایتخت کشور عزیزمان ایران اعمال محدودیت از دوربرگردان سالمندان به جهت جلوگیری از تردد کامیون ها در صورت لزوم و اعلام رده فرماندهی به عهده منطقه 12 می باشد.
2- ممنوعیت های توقف:
از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخه ۱۴ خرداد تا آخر مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر ممنوعیت توقف در معابر مشروحه ذیل اعمال خواهد گردید:
2-1 ) بزرگراه خلیج فارس از پل حرم مطهر به سمت جنوب تا عوارضی در هر دو مسیر.
2-2) توقف کلیه وسایل نقلیه در مدخلهای ورودی ، خروجی و خیابانهای فرعی منتهی به پارکینگ ها و نیز خیابانهای مهم محوطه بهشت زهرا (س).
2-3 )توقف اتوبوسهای شرکت واحد در بزرگراه شهید هاشمی در مسیر شمال به جنوب تا میدان ساعت در هر دو مسیر.
3-4 ) برابر هماهنگی های انجام شده است چنانچه پارکینگ ضلع شمال حرم به لحاظ امنیتی بایستی خالی از ماشین باشد از ابتدای مراسم به وسیله عوامل انتظامی اجازه ورود داده نشود در غیر اینصورت راهور هیچگونه مسئولیتی در خصوص پاکسازی پارکینگ ضلع شمالی حرم را عهده دار نخواهد بود.
2-5 ) توقف کلیه وسایط نقلیه در طول بلوار علامه عسگری در هر دو مسیر از سه راهی باقر شهر تا پل حرم (خلیج فارس).
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: محدودیت ترافیکی | پارکینگ | بزرگراه | ممنوعیت | محدودیت | شماره | ایران | راهور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *