خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شرکت محیط زیست، متولی دولتی حفاظت از حیات وحش کشور ، تدوین برنامه مدیریت جامع 6 گونه در معرض انقراض

مدیرکل دفتر حیات وحش و تنوع زیستی شرکت محیط زیست ‌ گفت: شرکت حفاظت محیط زیست متولی دولتی حفاظت از حیات وحش کشور است و دفتر حیات وحش

شرکت محیط زیست، متولی دولتی حفاظت از حیات وحش کشور ، تدوین برنامه مدیریت جامع 6 گونه در معرض انقراض

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مجید خرازیان مقدم مدیرکل دفتر حیات وحش و تنوع زیستی شرکت محیط زیست در نشست خبری با عنوان شدت یافتن کارها شرکت حفاظت محیط زیست جهت حفاظت از یوز پلنگ ایرانی که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: اوضاع یوزپلنگ ایرانی در شرایط بحرانی هست. 16 سال است که پروژه یوز فعال شده است هست، این پروژه بین‌المللی جدا از شرکت حفاظت محیط زیست نیست، بلکه در قالب معاونت محیط زیست طبیعی در این شرکت فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت حفاظت محیط زیست متولی دولتی حفاظت از حیات وحش کشور است و دفتر حیات وحش در معاونت محیط زیست طبیعی برنامه‌ پنج ساله‌ای را جهت حفاظت از گونه‌های در معرض ترساندن دارد و در این راستا تدوین برنامه مدیریت جامع 6 گونه در معرض انقراض انجام شده است است.

خرازیان مقدم گفت: اجرای پروژه‌های بین‌المللی مانند یوز جهت این نیست که به صورت یک پروژه پیش روند و همه از اجرای این پروژه‌ها توقع داشته باشند، بلکه این پروژه‌های بین‌المللی بخشی از کارها انجام شده است جهت حفاظت از گونه‌ها است.

شرکت محیط زیست، متولی دولتی حفاظت از حیات وحش کشور ، تدوین برنامه مدیریت جامع 6 گونه در معرض انقراض

مدیرکل دفتر حیات وحش و تنوع زیستی شرکت محیط زیست گفت: پروژه‌هایی مانند پروژه حفاظت از یوزپلنگ که شرکت حفاظت محیط زیست متولی این پروژه هست، به عنوان بازوی معاونت محیط زیست طبیعی عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تشکل های مردمی به عنوان یک مکانیزم مشخص عمل می‌کنند، افزود: مردم و تشکل‌ها کمک‌ها و مشارکت‌های خود را می‌توانند به صورت نقدی و غیر نقدی به شرکت محیط زیست ارائه کنند و ما نیز از این اقدام استقبال می‌کنیم.

در حال تکمیل…

واژه های کلیدی: مدیریت | برنامه | یوزپلنگ | پروژه | طبیعی | برنامه | انقراض | اخبار محیط زیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *