خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جذب ۸۰ درصدی مشارکت‌های مردمی به شیوه الکترونیک ، تحقق امداد الکترونیک تا آخر سال دوم برنامه ششم

قائم مقام کمیته امداد از تحقق امداد الکترونیک حداکثر تا آخر سال دوم برنامه ششم توسعه با رویکرد ارتباطات چند سویه خبر داد.

جذب ۸۰ درصدی مشارکت‌های مردمی به شیوه الکترونیک ، تحقق امداد الکترونیک تا آخر سال دوم برنامه ششم

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سید امیر منصور برقعی، قائم مقام کمیته امداد در همایش مدیران حوزه فناوری اطلاعات کمیته امداد با بیان اینکه فلسفه وجودی کمیته امداد خدمت به نیازمندان و محرومان هست، بر حفظ نگاه امدادی در تمامی حوزه‌های این نهاد تاکید کرد و اظهار داشت:کاهش فرآیند پیگیری و حمایت از نیازمندان از طریق چابک‌سازی، تفویض اختیار و متناسب‌سازی نیروی انسانی از سیاست های این نهاد در برنامه ششم است.

وی با اشاره به جایگاه مهم حوزه فناوری اطلاعات در این نهاد مردمی، بر تحقق امداد الکترونیک حداکثر تا آخر سال دوم برنامه ششم توسعه با رویکرد ارتباطات چند سویه تاکید کرد و ادامه داد: نگاه درون‌گرایانه به اطلاعات و خدمات موجود در این نهاد باید به نگاه و ارتباط تعاملی با سایر دستگاه های اجرایی مرتبط با خدمات کمیته امداد تبدیل شود تا بتوان از تبعات تصدی‌گری‌های غیر کارشناسی پرهیز کرد.

قائم مقام کمیته امداد با اشاره به ضرورت استفاده از بسترهای الکترونیک جهت ارائه خدمات به نیازمندان افزود: تا آخر برنامه ششم توسعه حداقل ۸۰ درصد منابع نقدی حاصل از مشارکت‌های مردمی از طریق فناوری‌های نوین الکترونیکی جذب خواهد شد.

جذب ۸۰ درصدی مشارکت‌های مردمی به شیوه الکترونیک ، تحقق امداد الکترونیک تا آخر سال دوم برنامه ششم

برقعی بر لزوم استفاده از ظرفیت بانک اطلاعات اقتصادی و معیشتی خانوارهای مددجوی این نهاد که در اختیار سایر دستگاه‌های مرتبط مانند سازمان ثبت احوال و شرکت هدفمندی‌ یارانه‌ها است تاکید کرد و افزود: با توجه به برنامه ششم توسعه کمیته امداد، باید با استفاده از بسترهای الکترونیک به خاص بانک اطلاعاتی سایر دستگاه‌های مرتبط، بانک اطلاعات نیازمندان کشور تا آخر سال دوم این برنامه تکمیل و نقشه جامع جغرافیای فقر کشور تهیه شود.

قائم مقام کمیته امداد با اشاره به قابلیت‌های سیستم جامع آماری کمیته امداد، ادامه داد: این سیستم توانایی گزارش‌گیری روزانه را دارد؛ بنابراین بازدیدکنندگان حوزه فناوری اطلاعات علاوه بر آشنایی کامل با اهداف و نیازهای این حوزه باید با سایر حوزه‌های اجرایی و عملیاتی این نهاد در تعامل باشند تا اهداف نهایی مورد نظر محقق شود.

شایسته ذکر هست؛ همایش مدیران حوزه فناوری اطلاعات کمیته امداد به منظور بررسی توسعه سیستم جامع حمایت و سلامت خانواده، تبیین برنامه‌های این اداره جهت تحقق امداد الکترونیک، تبیین مدل فناوری اطلاعات در سازمان‌های حمایتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیردامنه‌های مراکز استان‌ها در دفتر مرکزی کمیته امداد برگزار شد.

انتهای پیام/

قائم مقام کمیته امداد از تحقق امداد الکترونیک حداکثر تا آخر سال دوم برنامه ششم توسعه با رویکرد ارتباطات چند سویه خبر داد.

ضرورت استفاده از بسترهای الکترونیک جهت ارائه خدمات به نیازمندان

واژه های کلیدی: الکترونیکی | کمیته امداد | الکترونیک | اطلاعات | استفاده | فناوری | دستگاه | برنامه | اطلاعات | سیستم | فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *