خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ارزیابی عمکرد کمیته امداد فقط از سوی مددجویان قابل قبول است

رئیس کمیته امداد گفت: ارزیابی عمکرد کمیته امداد فقط از سوی مددجویان تحت حمایت این نهاد پذیرفته است.

ارزیابی عمکرد کمیته امداد فقط از سوی مددجویان قابل قبول است

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، سید پرویز فتاح مدیر کمیته امداد در گردهمایی دو روزه مدیران برنامه‌ریزی و پژوهش استان‌های این نهاد با اشاره به اینکه هیئت امنای کمیته امداد با ابلاغ سند برنامه پنج ساله ششم این نهاد، بودجه سال ۹۶ و سیاست های حوزه های مختلف کمیته امداد را تعیین کرده هست، اظهار داشت: کمیته امداد یک شرکت برنامه محور است و باید سیاست ها و محورهای این نهاد مشخص باشد و جهت رسیدن به اهداف تعیین شده است و نتیجه بخش در دستور کار قرار گیرد .

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه باید اهداف کمی و کیفی در برنامه‌ریزی‌های مرکز آموزش این نهاد لحاظ شود، گفت: آموزش و چابک‌سازی ساختار یکی از ضرورت‌های کمیته امداد جهت خدمات‌رسانی بهتر به افراد نیازمند جامعه است.

وی با تاکید بر واگذاری بخشی از فعالیت‌ها و کم کردن تصدی‌گری کمیته امداد، افزود: ساختار سازمانی کمیته امداد باید همپا و همسو با ایده ها و سیاست‌های مصوب این نهاد به حرکت خود شتاب بخشد.

ارزیابی عمکرد کمیته امداد فقط از سوی مددجویان قابل قبول است

فتاح آشنایی مرکز برنامه‌ریزی این نهاد از اوضاع خانوارهای تحت حمایت، حوزه مددکاری و تهیه نسخه و درمان ارائه شده است جهت هر خانواده را متناسب با نیاز آن مهم دانست و گفت: آمارهای ارائه شده است در این زمینه باید دقیق و براق باشد تا بتوان به کمک این آمار‌ها عملکرد بهتری در کم کردن محرومیت‌زدایی داشت.

فتاح با تاکید بر اینکه ارزیابی عمکرد کمیته امداد فقط از سوی مددجویان تحت حمایت این نهاد پذیرفته هست، افزود: شاخص ارزیابی عملکرد کمیته امداد زمانی مثبت ارزیابی می‌شود که شاهد خودکفایی مددجویان و کم کردن تعداد مراجعه آنان به کمیته امداد باشیم .

وی با بیان اینکه تدابیری اندیشیده شده است است تا صف وام‌های ضروری، اشتغال، مسکن، جهیزیه و سفرهای زیارتی کم کردن و در برابر سرعت خدمت رسانی به افراد نیازمند زیاد کردن یابد، گفت: با توجه به اهمیت کنترل منابع مالی بودجه در سطح مرکز، استان و کمک‌های مردمی باید نحوه مصرف این منابع هدف‌گذاری و ماهانه شیوه مصرف آن بررسی شود.

رئیس کمیته امداد یکی از منابع مهم تامین بودجه این نهاد را صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برشمرد و گفت: باید تلاش شود سپرده‌گذاری قرض الحسنه مردم، مددجویان و خیران به سمت این صندوق قرض الحسنه سوق یابد .

رئیس کمیته امداد گفت: ارزیابی عمکرد کمیته امداد فقط از سوی مددجویان تحت حمایت این نهاد پذیرفته است.

وی نیازهای مددجویان تحت حمایت را اساس برنامه‌ریزی‌های کمیته امداد دانست و تاکید کرد: کمک به نیازمندان علاوه بر برنامه محور بودن باید با نگاهی واقع بینانه و با محوریت عملگرایی باشد.

فتاح در آخر با بیان اینکه عملکرد مثبت و براق کمیته امداد باعث اعتماد زیاد مردم به این نهاد می‌شود، گفت: هم اکنون شاهد اصلاح زیاد کردن اعتماد عمومی و کمک‌های مردمی به کمیته امداد هستیم .

انتهای پیام/

ضرورت چابک‌سازی ساختار کمیته امداد جهت خدمت رسانی بهتر به مددجویان

واژه های کلیدی: کمک به نیازمندان | رئیس کمیته امداد | کمیته امداد | برنامه | منابع | سیاست | برنامه | اشتغال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *