خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تجهیزات مترو از استانداردهای مورد نیاز برخوردار هستند

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: آسانسور و پله برقی های موجود در ایستگاه های مترو از استانداردهای مورد نیاز برخوردار هستند‌‌.

تجهیزات مترو از استانداردهای مورد نیاز برخوردار هستند

محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛با بیان اینکه در حال حاضر ۸ برند خارجی در تولید پله برقی اقدام به تعمیر پله های مترو می کنند، اظهار کرد: پله برقی که در مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران استفاده می شود، باید از استانداردهای خاصی برخوردار باشد درحالی که هنوز تولیدکنندگان داخلی موفق به تولید آن نشده اند‌‌.

وی راجع به اوضاع آسانسورهای موجود در ایستگاه های مترو یادآور شد: هنوز میان کارخانه های تولیدکننده و اتحادیه های آسانسور تضاد وجود دارد، که استانداردهای مترو باید دارای چه خصوصیاتی باشند، ولی نیاز مترو به آسانسورهایی است که توانایی تردد تا ۶۰ متر در زیر زمین را داشته باشند‌ و نمی توان بدون در نظر گرفتن استاندارد، آن ها را وارد تناوب مترو کرد.

احمدی بافنده با بیان اینکه همه آسانسورهای موجود در مترو از استانداردهای مورد نیاز برخوردار هستند، تصریح کرد: استانداردهای آسانسور در مترو تفاوت دارد و جهت جلوگیری از ایجاد حوادث در آسانسورهای راه اندازی شده است باید سازمانی بالاتر از شرکت تولید کننده و کارخانه همچون شرکت استاندارد، کیفیت آن ها را تضمین کنند‌.

تجهیزات مترو از استانداردهای مورد نیاز برخوردار هستند

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر به مترو سازی به عنوان یک صنعت نگاه می شود، خاطر نشان کرد: در زمینه تعمیرات مترو تاکنون به پیشرفت های خوبی دست یافته ایم و در مشورت های متعدد با چینی ها که سازنده قطارهای مترو هستند، درخواست نظارت بر روی تولیدات را کرده ایم که با حفظ و رعایت استانداردهای مورد نیاز نسبت به تولید قطار اقدام کنیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: احمدی بافنده | استاندارد | کارخانه | آسانسور | آسانسور | ایران | اخبار شهرداری تهران | اخبار شورای پنجم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *