خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تاکید بر اطلاع رسانی به زائران در جلسات آموزشی با ابزارهای نوین

رئیس شرکت حج و زیارت گفت: اطلاع رسانی به حجاج با وسایل کمک آموزشی، کلیپ‌های تصویری و تشریح قابل درک شرایط سفر به خاص ایام عرفات، مشعر و منا مورد تاکید هست.

تاکید بر اطلاع رسانی به زائران در جلسات آموزشی با ابزارهای نوین

به گزارشگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ حمید محمدی معاون وزیر و مدیر شرکت حج و زیارت در همایش منطقه ای عاملان حج تمتع ۹۶ استان های قزوین و زنجان اظهار داشت: با توجه به طرح توسعه مسجدالنبی (ص) و تخریب منطقه مرکزی مدینه، مدت اقامت زائران در مدینه 5 شب است.
وی افزود: علی رغم گرمی هوا که با موسم حج در عربستان مصادف شده، امسال تلاش شده است است امکانات مخصوصا در عرفات شرایط بهتری جهت زائران فراهم شود.

عبارات مهم : کارت شناسایی – حج و زیارت

رئیس شرکت حج و زیارت عنوان کرد: با توجه به زیاد کردن تعداد زایران ایرانی نسبت به سال ۹۴ و زیاد کردن 500 هزار نفری کل حجاج در عربستان، تلاش کرده ایم در منا فضای بیشتری در اختیار حجاج گذاشته شود.
محمدی به مدیران کاروان ها توصیه اکید داشت که نظم و انضباط زیاد از گذشته از ابتدای سفر تا انتها رعایت شود.
رئیس شرکت حج و زیارت به زائران منزل خدا توصیه کرد: اطلاع رسانی به حجاج با وسایل کمک آموزشی، ویدئو های تصویری و تشریح قابل درک شرایط سفر به خاص ایام عرفات، مشعر و منا مورد تاکید است.
رئیس شرکت حج و زیارت گفت: امسال جدول وقت بندی جهت کاروان ها در ایام تشریق در نظر گرفته ایم که مدیران و عوامل کاروان ها مکلفند طبق وقت بندی حرکت کنند.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در خصوص مچ بند های شناسایی حجاج خاطر نشان کرد: عنوان مچ بندهای راهنما جهت زائران کشورهای دیگر اسلامی مانند مالزی سالها است استفاده می شود. این مچ بند ها با برنامه ریزی کارشناسان شرکت حج و در جهت راحتی حجاج بوده و همانند کارت شناسایی است که جهت زائران بسیار بافایده خواهد بود به علت اینکه مشخصات عادی زائران در آن گنجانده شده است است.
نصرالله فرهمند سرپرست معاونت امور حج و زیارت شرکت حج و زیارت نیز در این همایش گزارشی از فرآیند اجاره هتل های زائران و ساماندهی امور تغذیه و تدارکات حجاج امسال ارایه داد.
کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین در ابتدای همایش عاملان حج تمتع ۹۶ استان های قزوین و زنجان بیان کرد: ظرفیت کاروان های استان قزوین با فراخوان دارندگان فیش های سال ۸۵ در حال تکمیل نهایی است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کارت شناسایی | حج و زیارت | عربستان | عربستان، | آموزشی | شناسایی | همایش | قزوین | زائران | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *