خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بزرگترین دغدغه جامعه اعتیاد است

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بحث پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر از جمله مباحث مطرح و جزء دغدغه‌های جامعه و تشکل‌های مردم نهاد است.

بزرگترین دغدغه جامعه اعتیاد است

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار علی مویدی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در نشست تخصصی سازمان‌های مردم نهاد و توسعه مشارکت‌های مردمی جهت آشنایی با فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی این تشکل مردم نهاد که امروز(جمعه) برگزار شد، اظهار کرد: بحث پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر از جمله مباحث مطرح و جزء دغدغه‌های جامعه و تشکل‌های مردم نهاد است.

وی ادامه داد: آن چه را که من در این جلسه درک کردم، نگاه دغدغه‌مند این نهادها و تشکل‌های مردمی نسبت به اعتیاد است.

سردار مویدی گفت: افرادی همچون دژاکام مسئول نشست تخصصی تشکل‌های مردم نهاد و همکارانش فکر خوب را با یک رویکرد مناسب در جامعه به پا کردند و ما قدردان همه آن ها هستیم.

بزرگترین دغدغه جامعه اعتیاد است

سردار مویدی تصریح کرد: در جمع شما عالی ترین و موثرترین افراد در جامعه وجود دارند که توانسته اند مطابق با جامعه پیش بروند.

وی افزود: جهت درمان اعتیاد در کشور از انواع و اقسام روش‌ها استفاده می شود و یکی از این روش‌ها تشکیل انجمن‌ها و تشکل‌های مردمی در جهت ترک اعتیاد است.

مویدی گفت: تشکل ها و انجمن های مردم نهاد باید امکانات و وقت مورد نیاز را جهت ترک اعتیاد در اختیار داشته باشند تا بتوانند نقش موثر خود را نمایان کنند.

وی ادامه داد: در دوران فعالیت جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰، این کنگره توانست بر اساس فکر و برنامه و با استفاده از روش‌های مناسب و استاندارد درمان اعتیاد، افراد بسیاری را به جامعه تحویل دهد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بحث پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر از جمله مباحث مطرح و جزء دغدغه‌های جامعه و تشکل‌های مردم نهاد است.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: خوشبختانه ستاد مبارزه با مواد مخدر پتانسیل خوبی در میان نهادهای مبارزه با اعتیاد دارد.

وی افزود: تمرکز مهم ما بر سرمایه های اجتماعی است و به همین منظور توانستیم طی 2 دهه گذشته با همکاری نهادهای مردمی در جهت مبارزه با اعتیاد گام برداریم.

سردار مویدی گفت: تاکید رحمانی فضلی وزیر کشور بر درمان اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر و همچنین حمایت از همکاری های مردمی، ما را در راه مبارزه با موادمخدر راسخ تر کرد و امروز نتیجه این حمایت ها را می‌بینیم.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه بامواد مخدر تصریح کرد: شرکت در این نشست ها و چنین فضاهای فکری با اصلاح یافتگان اعتیاد باعث همدلی و همراهی ما خواهد شد تا بتوانیم بیماران جامعه را به سلامت باز گردانیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مبارزه با موادمخدر | درمان اعتیاد | ترک اعتیاد | اعتیاد | انجمن | همکاری | اخبار رفاهی | ترک اعتیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *