خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

عده‌ای با اغراض سیاسی نسبت به کارهای ما قلم می‌زنند ، با واکنش‌ها سیاسی می‌گویند پل صدر مطالعه ندارد

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:متاسفانه عده‌ای با اغراض سیاسی در خصوص کارها شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران قلم می‌زنند.

عده‌ای با اغراض سیاسی نسبت به کارهای ما قلم می‌زنند ، با واکنش‌ها سیاسی می‌گویند پل صدر مطالعه ندارد

به گزارش خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ محمد باقر قالیباف شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در مراسم افتتاح خط ۷ مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران «حد فاصل ایستگاه بسیج تا ایستگاه میدان صنعت» با بیان اینکه جهت احداث این خط دوستان ما در مجموعه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران زحمات فراوانی کشیده اند، اظهار داشت: بدون تردید این پروژه یک افتخار بزرگ جهت کشور عزیزمان ایران است.
وی افزود: فعل توانستن و خواستن در اجرای این پروژه بسیار تاثیر گذار بوده است به همین علت اعتقاد دارم تا پای دل در کار نباشد حتی اگر پول و تخصص هم وجود داشته باشد کار اجرا نمی شود.

عبارات مهم : حمل و نقل عمومی – آلودگی صوتی

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در شرایط سخت مالی و پرسشها تحریم توانستیم خط هفت متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران را به بهره برداری برسانیم گفت: در طول 12 سال گذشته هر لحظه تحت فشار تحریم های داخلی و خارجی بودیم ولی با وجود این فشارها به خاطر قول هایی که به مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران دادیم تلاش کردیم هر لحظه در حوزه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران مسئول و پاسخگو باشیم.
قالیباف با تاکید بر اینکه هر لحظه از ما خواسته اند که از پرسشها حرف نزنیم افزود: در طول این 12 سال زخم زبان های زیادی شنیدیم به گونه ای که عده ای حتی در برابر کارها عظیم شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران هم به سمت ما انگشت اتهام گرفتند در حالی که خودشان یک متر خاک هم جا به جا نکرده و دوندگی هم نداشتند ولی امروز در خصوص مسائلی قلم می زنند که هر چه می گردیم صاحب آن قلم را هم پیدا نمی کنیم.
وی ادامه داد: بدون شک هیچگاه به این پرسشها و مباحث توجه نکرده و نمی کنیم آیا که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران هر لحظه به دو عنوان مهم کم کردن فاصله شمال و جنوب از قبل و بعد از انقلاب و همچنین حل مسئله آلودگی هوا، آلودگی صوتی آب و خاک توجه خاص داشته است.
شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: امروز مدعی هستم که فاصله شمال و جنوب شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کم کردن داشته است و در همه ابعاد حوزه کار شهرداری تهران، می توانیم این امر را مشاهده کنیم.
قالیباف با بیان اینکه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با یک چالش بسیار بزرگ مانند آلودگی هوا مواجه است گفت: در وهله اول جهت همه دوستانی که در مدیریت شهری از جمله شورای شهر پنجم فعالیت خواهند کرد آرزوی موفقیت می کنم و به آنها می گویم که مهمترین چالش شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران آلودگی هوا، آلودگی صوتی و آلودگی آب و خاک است که باید در جهت کم کردن آن اقدام کنند.
وی با بیان اینکه هشتاد درصد آلودگی هوا وسایل متحرک مانند موتور سیکلت ها و خودروها در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران هستند تصریح کرد: تنها یک راه جهت از بین بردن و کم کردن آلودگی هوا وجود دارد و آن هم توسعه حمل و نقل عمومی است.
شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به بعضی بیانات در خصوص حمل و نقل عمومی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و گفت:افراد کارشناس و غیر کارشناس در خصوص کارها شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران دست به قلم می شوند و همچنین با اغراض سیاسی در خصوص این کارها بحث هایی مطرح می کنند، باید بگویم که جهت آن ها متاسف هستم آیا که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از سال 85 تا کنون اولویت مهم خود را تنها به توسعه حمل و نقل عمومی قرار داده است.
قالیباف اضافه کرد: در حال حاضر در هر 350 متر به هر جهتی که حرکت کنیم به ایستگاه حمل و نقل مترو و اتوبوس و تاکسی می رسیم در حالی که در گذشته روزی که حرف از این اقدام زدم همه مدیرانم در مقابلم ایستادند ولی امروز از همه آن ها جهت محقق شدن این اتفاق تقدیر می کنم.
قالیباف با بیان اینکه شهرداری و شورا هر دو با همکاری یکدیگر شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را آباد کردند افزود: در حال حاضر هفتاد درصد از بودجه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به توسعه زیرساخت ها و 30 درصد از بودجه هم در جهت هزینه های جاری و نگهداری شهر صرف می شوند اگرچه از هفتاد درصد بودجه زیرساخت ها 50 درصد بودجه به توسعه حمل و نقل عمومی تخصیص داده شده است دارد.
وی با تاکید بر اینکه بعضی از افراد مغرضانه قلم می زنند و انگشت اتهام را به سمت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران می گیرند گفت: به همه آنها می گویم ما به تونل تقاطع غیرهمسطح و پل نیازمند هستیم.
در حال تکمیل….

واژه های کلیدی: حمل و نقل عمومی | آلودگی صوتی | آلودگی هوا | شهرداری | ایستگاه | آلودگی | قالیباف | سیاسی | ایران | شهردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *