خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بالا بودن هزینه های زیرساخت موجب کندی روند نوسازی می شود

مدیر عامل شرکت نوسازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: یکی از پرسشها ساکنان بافت های فرسوده در شهرها، اوج بودن هزینه های زیرساختی و نوسازی هست.

بالا بودن هزینه های زیرساخت موجب کندی روند نوسازی می شود

عبادالله فتح اللهی مدیرعامل شرکت نوسازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال 95 شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران علاوه بر محدودیت منابع با کم کردن درآمد در مدیریت شهری مواجه بود، به علت کم کردن پروانه های ساخت و ساز با پرداخت 9 درصدی یارانه جهت نوسازی بافت های فرسوده موافقت کرد، در حالی که بانک ها طبق قیمت بانک مرکزی اقدام به پرداخت تسهیلات می کنند که این امر باعث ایجاد موانعی در راه نوسازی است.
وی پرداخت تسهیلات و امکانات در روستاها را علت کندی مهاجرت به شهرها دانست و افزود: یکی از پرسشها ساکنان بافت های فرسوده در شهرها، اوج بودن هزینه های نوسازی و ایجاد زیرساخت ها است که این روند موجب کم کردن روند نوسازی می شود.

عبارات مهم : زیرساخت – تسهیلات

فتح اللهی بیان داشت: با توجه به اینکه نیم میلیون نفر در بافت های فرسوده و پرخطر زندگی می کنند که با این حجم انبوه، جان انسان ها در خطر است و از طرفی نیز امکان روان سازی ترافیک و ایجاد زیرساخت ها میسر نیست، از دولت خواستاریم تا کارها مناسبی را در جهت تنظیم بودجه جهت نوسازی بافت های فرسوده انجام دهد.
مدیر عامل شرکت نوسازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه کرد: سرانه جمعیت در بافت های فرسوده شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران 400 نفر در هکتار است و این رقم نیازمند تأمین زیرساخت های مورد نیاز هست، به همین جهت باید وام های خاص ای جهت مالکان در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: زیرساخت | تسهیلات | تنظیم | ایران | اخبار شهری | بافت های فرسوده | عبادالله فتح اللهی | مدیرعامل شرکت نوسازی شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *