خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

باغ کتاب میزبان بزرگترین سالن تئاتر پایتخت می شود

معاون فرهنگی باغ کتاب از احداث بزرگترین سالن تئاتر شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با 600 نفر ظرفیت در باغ کتاب خبر داد.

باغ کتاب میزبان بزرگترین سالن تئاتر پایتخت می شود

فرشاد شهید زاده معاون فرهنگی باغ کتاب در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، با اشاره به اینکه بزرگترین سالن تئاتر شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در باغ کتاب واقع شده است هست، اظهار کرد: یک سالن تئاتر با ظرفیت 600 نفر داریم که یکی از حرفه ای ترین سالن های تئاتر کشور است.

وی بیان کرد: این سالن از لحاظ فضا و ماشینری صحنه به سالن وحدت نزدیک هست. حتی می توان گفت از لحاظ سن و ماشینری از سالن وحدت هم پیشرفته تر است.

معاون فرهنگی باغ کتاب با اشاره به اینکه 8 سالن سینما در باغ کتاب طراحی شده است هست، تصریح کرد: هر یک از این سالن ها از 120 تا 140 نفر ظرفیت دارند.

باغ کتاب میزبان بزرگترین سالن تئاتر پایتخت می شود

شهیدزاده در ادامه افزود: سالن های سینما یکی از لایه های مهم مجموعه باغ کتاب هستند که هم وقت با هفته فیلم اروپا به بهره برداری می رسند.

وی یکی از فعالیت های حوزه سینما و تئاتر در باغ کتاب را هدایت مخاطبین به سمت مطالعه بیان کرد و گفت: تعدادی سالن سینما و تئاتر در باغ کتاب تعبیه شده است است تا هم علاقه مندان بتوانند فیلم تماشا کنند و هم فعالیت هایی در زمینه کتابخوانی انجام داده شود.

معاون فرهنگی باغ کتاب افزود: نشانه از احداث سالن های سینما در باغ کتاب زیاد کردن سرانه مطالعه هست. طبق برنامه ای که در سیستم بهره برداری تازه باغ کتاب تعبیه شده است هست، سلسله فعالیت هایی که در تمامی حوزه های کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می شود در نهایت به علاقه مند کردن افراد به کتابخوانی و زیاد کردن سرانه مطالعه کتاب خوانی منتهی می شود.

شهیدزاده تصریح کرد: در آینده میزگردهای نقد فیلم، نشست های بعد از فیلم و غیره با این امید که بتوانیم سرانه مطالعه را در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران زیاد کردن دهیم در باغ کتاب انجام می شود.

معاون فرهنگی باغ کتاب از احداث بزرگترین سالن تئاتر شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با 600 نفر ظرفیت در باغ کتاب خبر داد.

وی سالن های سینما و تئاتر را شبیه به پردیس های سینمایی دانست، افزود: برگزاری برنامه های هفته کودک، هفته فیلم و هفته علم در باغ کتاب باعث می شود مردم از این فضا بهره مند شوند.

انتهای پیام/

احداث بزرگترین سالن تئاتر شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در باغ کتاب

واژه های کلیدی: سینمایی | مطالعه | سینما | تئاتر | ایران | فعالیت | اخبار شهری | معاون فرهنگی باغ کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *