خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ایمن سازی ساختمان های مشابه پلاسکو را جدی بگیریم

سخنگوی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در شهر تهران، ساختمان های مشابه پلاسکو کم نیست و ایمن سازی و بازسازی آن ها باید با جدیت دنبال شود.

ایمن سازی ساختمان های مشابه پلاسکو را جدی بگیریم

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، در نشست خبری شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: بحث اتفاق ساختمان پلاسکو که در هشتمین جلسه رسمی صبحگاه امروز شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مطرح شد، در واقع به عنوان ورود شورای پنجم به شرح و چرایی وقوع این اتفاق تلقی می‌شود.

وی افزود: توجه به چند توصیه در پرونده اتفاق ساختمان پلاسکو مهم است که از جمله می توان به ایمن سازی و بازسازی سایر ساختمان های موجود و تصمیم گیری در خصوص نحوه ساخت و سازهای آتی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به لزوم حمایت های اجتماعی از آسیب دیدگان حادثه ساختمان پلاسکو تاکید کرد: شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تا جایی که در حیطه فعالیت و اختیارات این مجموعه باشد، مباحث حمایتی آسیب دیدگان این سانحه را دنبال خواهد کرد.

ایمن سازی ساختمان های مشابه پلاسکو را جدی بگیریم

اعطا ادامه داد: در خصوص اتفاق ساختمان پلاسکو، طرحی یک فوریتی با ۱۱ امضا از سوی کمیته ایمنی ارتقای ایمنی و استاندارد ساختمان های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ارائه شد که در کارگروه هایی که پیش از این تشکیل شده است هست، در حال بررسی و پیگیری است.

وی افزود: همچنین باید کمیته ای به صورت یکسان از سوی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تشکیل شود تا مباحثی که پیش از این در دستور کار شورای دوره قبل بود، بررسی شود.

سخنگوی شورای اسلامی پنجم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطرنشان کرد: بعد از تشکیل کمیته تازه در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص اتفاق ساختمان پلاسکو، باید تکالیف هر مجموعه به همراه شرح و دستورالعمل های مورد نیاز مشخص شود و به همراه برنامه مشخص و وقت بندی شده است ارایه شود.

اعطا تاکید کرد: طرح دیگری که در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران پیگیری می شود، طرح الزام شهرداری ها نسبت به شناسایی، اندازه گیری و گزارش دهی در رابطه با تعهدات است که باید هر چه سریعتر ارائه شود تا بر اساس آن شورای پنجم، تصویر روشنی از اوضاع فعلی شرکت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به لحاظ مالی داشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در شهر تهران، ساختمان های مشابه پلاسکو کم نیست و ایمن سازی و بازسازی آن ها باید با جدیت دنبال شود.

وی اظهار داشت: شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در پنجمین دوره خود، با حساسیت خاص ای به بخش نامه ای که از سوی شهرداری در خصوص هولوگرام صادر شد، می پردازد و این مسأله مورد حمایت شورا است و گامی در جهت تحقق بخشیدن به بخشی از شعارهای دوران انتخابات است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص پرسشها آتش نشانان و مشکل این شغل گفت: این عنوان خارج از بحث نشست خبری است.

اعطا در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگاران مبنی بر اخراج افرادی که به تازگی و پیش از شروع به کار شهردار تازه با شرکت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران قرارداد منعقد کرده اند، تاکید کرد: اینکه بعضی رسانه ها از اخراج افراد تازه وارد در شهرداری می گویند، صحت ندارد و این عنوان از سوی بنده به عنوان سخنگوی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تأیید نمی شود.

سخنگوی نشست خبری شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران یادآور شد: مسأله بن‌های 10 میلیونی محرم، جهت بررسی و تعیین وظیفه به کمیسیون نظارت و حقوقی ارجاع داده شده است است و مشابه چنین مسأله ای به وفور وجود دارد و برخورد با آن نیازمند یک ساز و کار مستقل است.

اعطا ادامه داد: برنامه ایمن سازی و رعایت پرسشها مورد نیاز در پیشگیری از وقوع حوادث مشابه ساختمان پلاسکو، تنها با خواندن گزارش صرف، محقق نمی شود.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم به صورت اصولی از وقوع حوادثی چون آتش سوزی ساختمان پلاسکو جلوگیری کنیم، باید برنامه های مشخصی را جهت ایمن سازی ساختمان های موجود طراحی و دنبال کنیم تا به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تاثیر گذار باشیم.

ایمن سازی ساختمان های مشابه پلاسکو را جدی بگیریم

هنوز در مسأله پلاسکو، یک جمع بندی نهایی وجود ندارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: با توجه به تازه کار بودن شورای پنجم، راجع به مسأله اتفاق ساختمان پلاسکو، هنوز یک جمع بندی نهایی و نظر کلی راجع به این اتفاق وجود ندارد.

اعطا در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در رابطه با عرضه و ارائه محصولات چینی بی کیفیت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تاکید کرد: معاونت نظارت شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با جدیت به این مسأله پیگیری می کند.

وی افزود: لازمه پیشرفت جلسات شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به مباحث متفاوت شهری، طرح مقدمات و سپس پیشبرد و پیگیری به آن مباحث است و مشابه این اتفاقات در مجلس شورای اسلامی هم رخ می دهد.

تعدیل نیرو در شرکت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران صحت ندارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: اخبار بعضی رسانه ها مبنی بر تعدیل نیرو و اخراج تازه استخدام شده است ها در شهرداری، صحت ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در شهر تهران، ساختمان های مشابه پلاسکو کم نیست و ایمن سازی و بازسازی آن ها باید با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | آتش سوزی پلاسکو | شورای اسلامی | حادثه پلاسکو | شورای شهر | استاندارد | شهرداری | ساختمان | ایران | پلاسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *