خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ایران تنها دارنده مدارس محیط زیست در خاورمیانه

مدیرکل دفتر آموزش و همکاری های مردمی شرکت حفاظت محیط زیست گفت :مدارس محیط زیست در خاورمیانه درحال حاضر تنها در کشور عزیزمان ایران افتتاح شده است که

ایران تنها دارنده مدارس محیط زیست در خاورمیانه

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ محمد درویش مدیرکل دفتر آموزش و همکاری های مردمی شرکت حفاظت محیط زیست در مراسم رونمایی و معرفی سند ملی اشتغال سبز اظهار داشت: یکی از حرکت های بسیار مهم شرکت حفاظت محیط زیست در دو سال اخیر تاسیس مدارس محیط زیست در کشور بود که در هفته گذشته نیز چهل و هفتمین مدرسه محیط زیست در سنندج افتتاح شده است است.
وی با بیان اینکه این مدارس با رویکرد زیست محیطی و آشنایی کودکان به فضای محیط زیست و محیط زیست افتتاح می شود گفت : درحال حاضر با گسترش شهرنشینی و نحوه عوض کردن نظام آموزشی و عدم حضور کودکان در محیط زیست با ایجاد این مدارس کودکان را با زندگی زیست محیطی آشنا خواهند شد .

عبارات مهم : خاورمیانه – کودکان

درویش در ادامه افزود: مدارس محیط زیست در خاورمیانه درحال حاضر تنها در کشور عزیزمان ایران افتتاح شده است که با گشایش 47 مدرسه تاکنون جهت 500 نفر زمینه اشتغال ایجاد شده است است .
مدیرکل دفتر آموزش و همکاری های مردمی شرکت حفاظت محیط زیست ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش و محیط زیست همگام با هم جهت اصلاح اوضاع زیست محیطی و آشنایی کودکان گام بر می دارند و وزارت آموزش و پرورش قول داده است که این مدارس را در لیست کامل مدارس خودشان قرار دهد و به عنوان زیرشاخه مهم مدارس کشور محسوب شود.
وی با اشاره به شعار مدارس محیط زیست در کشور افزود: «جهان چون خط و خال و ابروست و هر چیزی درجای خود نیکوست »، شعار ماندگار مدارس محیط زیست در سراسر کشور است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: خاورمیانه | کودکان | آموزشی | مدرسه | ایران | آموزش | همکاری | آشنایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *