خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ایجاد بیش از 6 هزار وقت شغلی پایدار جهت مددجویان کمیته امداد

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تا آخر امسال، 6 هزار و 303 مورد وقت شغلی پایدار و مناسب جهت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ایجاد می‌شود.

ایجاد بیش از 6 هزار وقت شغلی پایدار جهت مددجویان کمیته امداد

حسین فتح آبادی سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: با اجرای برنامه کاریابی و تعامل با کارفرمایان طی پنج ماهه نخست امسال 310 فرصت شغلی جهت مددجویان کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران ایجاد شد که 260 نفر از این تعداد را بانوان و مابقی را فزرندان ذکور تحت حمایت این نهاد تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: مبلغ 878 میلیارد و 150 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی از محل اعتبارات بانکی با نشانه ایجاد فرصت‌های شغلی تازه و همچنین 48 میلیارد و 65 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات امدادی برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد تخصیص داده شده است داده شده است است.

فتح آبادی با به اینکه در نظر داریم تا آخر سال 96 حدود 6 هزار و 303 مورد فرصت شغلی پایدار و مناسب را جهت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ایجاد کنیم، افزود: مددجویان کمیته امداد از طریق موسسات کاریابی، شرکت‌های خدماتی و مشاوره‌های شغلی به کارفرمایان معرفی می‌شوند تا با کسب درآمد بخشی از پرسشها خانواده خود را برطرف کنند.

ایجاد بیش از 6 هزار وقت شغلی پایدار جهت مددجویان کمیته امداد

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در آخر تصریح کرد: بر اساس رایزنی‌های انجام شده است با بانک‌های عامل درصدد هستیم تا 3 هزار و 973 نفر از مددجویان را از طریق مشاغل خانگی و اشتغال خرد و همچنین 2 هزار و 598 نفر از آنان را نیز با همکاری موسسات کاریابی به بازار کار وارد کنیم.

انتهای پیام/

ایجاد اشتغال پایدار جهت مددجویان کمیته امداد تا آخر سال 96

واژه های کلیدی: کمیته امداد | کاریابی | خانواده | کاریابی | خانواده | ایران | اشتغال | کمیته امداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *