خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

انجام بیش از ۱۴ هزار عملیات در طرح امداد و نجات تابستان هلال احمر

رئیس شرکت امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام ۱۴ هزار و ۱۶۱ مورد ماموریت امداد و نجات در طول اجرای طرح امداد و نجات تابستان امسال خبر داد.

انجام بیش از ۱۴ هزار عملیات در طرح امداد و نجات تابستان هلال احمر

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مرتضی سلیمی مدیر شرکت امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات تابستان ۹۶ سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ابتدای تیرماه تا اول مهرماه سال جاری، گفت: در این مدت ۱۴ هزار و ۱۶۱ مورد ماموریت امداد و نجات و خدمات امدادی انجام شد، در این حوادث ۱۷۱ هزار و ۹۸ نفر آسیب دیده اند که منجر به مصدومیت ۳۲ هزار و ۸۱۰ نفر در حوادث متفاوت شده است است.

او ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات تابستانه بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ نفر به وسیله جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافته شدند و یک هزار و ۹۹۳ نفر نیز در سوانح ترافیکی رهاسازی شده است اند.

رئیس شرکت امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام ۶۹ درصد ماموریت‌های انجام شده است در این طرح اظهار داشت: از ۶۹ درصد ماموریت‌های انجام شده است در قالب عملیات‌های ترافیکی، کوهستان، ساحلی، سیل و آبگرفتگی و غیره، ۳۱ درصد خدمات امداد و نجات مشمول بر مراجعات حضوری و برنامه‌های مناسبتی بوده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد رشد داشته است.

انجام بیش از ۱۴ هزار عملیات در طرح امداد و نجات تابستان هلال احمر

مازندران، اصفهان و قزوین سه استان پر عملیات کشور

سلیمی با بیان اینکه بیشترین عملیات در استان‌های مازندران، اصفهان و قزوین بوده هست، تصریح کرد: مازندران با یک هزار و ۷۶۰ مورد عملیات، ۱۸ درصد از همه عملیات‌های امدادی را به خود تخصیص داده شده است داده هست، ۸۶۰ مورد عملیات مشمول بر ۹ درصد از عملیات‌ها نیز مختص استان اصفهان بوده و قزوین با انجام ۵۱۱ مورد عملیات به عنوان سومین استان پر عملیات کشور، ۵ درصد از عملیات را به خود تخصیص داده شده است داده است.

او راجع به بیشترین عملیات ترافیکی در محور‌های مواصلاتی کشور گفت: استان آذربایجان غربی محور سلماس به خوی و ارومیه با ۶۳ مورد انجام عملیات، دارای بیشترین ماموریت ترافیکی بوده هست، استان اصفهان محور اصفهان -شهرکرد و استان قزوین محور تاکستان – رزن با ۶۱ مورد ماموریت ترافیکی، رتبه‌های بعدی محور‌های پر ماموریت کشور را به خود تخصیص داده شده است داده اند.

اسکان بیش از ۶ هزار هموطن به صورت اضطراری در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری

رئیس شرکت امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به ۱۷۱ هزار و ۹۸ آسیب دیده در سوانح و حوادث به وقوع پیوسته در کشور از ابتدای تیرماه تا اول مهر ماه سال جاری، گفت: از این تعداد ۸۷ هزار و ۵۲۸ نفر از هموطنان امدادرسانی شدند.

او با اشاره به اسکان ۶ هزار و ۲۷۸ سیل زده گفت: از این رقم ۳ هزار و ۹۶۸ نفر اسکان اضطراری داده شده است و ۲ هزار و ۳۱۰ نفر نیز به صورت موقت در پایگاه‌های بین شهری به وسیله جمعیت هلال احمر اسکان داده شده است اند.

رئیس شرکت امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام ۱۴ هزار و ۱۶۱ مورد ماموریت امداد و نجات در طول اجرای طرح امداد و نجات تابستان امسال خبر داد.

سلیمی به تعداد نجات یافتگان در حوادث و سوانح متفاوت اشاره کرد و یادآور شد: ۱۴ هزار و ۴۴۴ نفر از هموطنان به وسیله عوامل امدادی هلال احمر در عملیات‌های کوهستان و سیلاب امدادرسانی شدند، همچنین عملیات رهاسازی افراد گرفتار در خودرو‌ها ناشی از تصادفات جاده‌ای انجام و آسیب دیدگان به مراکز درمانی انتقال یافته شدند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سازمان امداد و نجات | عملیات رهاسازی | سوانح ترافیکی | امدادرسانی | مازندران | اصفهان | قزوین | حوادث | جمعیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *