خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

افزایش خدمات کارت های منزلت جهت سالمندان

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:کارت‌های منزلتی در اختیار سالمندان تهرانی قرار گرفته است که خدمات این کارت‌ها در آینده زیاد کردن خواهد یافت.

افزایش خدمات کارت های منزلت جهت سالمندان

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ محمدعلی نجفی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در مراسم روز سالمند با حضور در جمع سالمندان تهرانی با بیان اینکه سالمندان از نظر ما یک وقت محسوب می‌شوند،اظهار داشت: در فرهنگ و ادبیات ما نسبت به این بزرگان و احترام به آنها توجه ویژه‌ای شده است است و سالمندان گنجینه‌ای از تجربه، عشق،‌محبت و عاطفه هستند.

وی با اشاره به اینکه سالمندان گنجینه‌های شهر محسوب می‌شوند، گفت: در سال‌های گذشته شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران کارها خوبی انجام داده است که ادامه خواهد داشت. کانون‌های سالمندان که یک نهاد غیردولتی و فعال در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران محسوب می‌شوند در حدی که در توان شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران باشد تقویت خواهند شد.

نجفی با بیان اینکه کارت های منزلت،بعضی از خدمات را مشمول بر نمی‌شود، گفت: با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در این خصوص مباحثی مطرح شد و تلاش می‌کنیم خدمات بهتری را در این زمینه ارائه بدهیم. در حدی که بتوانیم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را جهت زندگی عموم شهروندان به شهری پر از شکوفایی تبدیل می کنیم.

افزایش خدمات کارت های منزلت جهت سالمندان

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران باید جهت تمامی شهروندان از جمله کودکان، سالمندان و نوجوانان، شهری پر از آرامش و آسایش باشد.

نجفی ادامه داد: یک شهر ایده‌آل نقش بسزایی در زندگی سالمندان خواهد داشت.

وی بیان کرد: کانون‌های سالمندان در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران دایر شده است است و مطالبات و خواسته‌های آنها را به شهرداری تهران انتقال یافته می‌کند.

وی گفت: با ارائه کارت منزلت، بازنشستگان می‌توانند بعضی از خدمات را دریافت کنند که به دنبال آن هستیم خدمات این کارت‌ها را زیاد کردن دهیم.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:کارت‌های منزلتی در اختیار سالمندان تهرانی قرار گرفته است که خدمات این کارت‌ها در آینده زیاد کردن خواهد یافت.

وی افزود: با این کارت‌ها سالمندان باید از مراکز تفریحی، هنری و فرهنگی و ورزشی استفاده کنند که البته به عنوان بلیت مترو و اتوبوس از گذشته مورد استفاده بوده است.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران بیان کرد:به خدمات کارت‌های منزلت در آینده اضافه خواهد شد.

لازم به ذکر هست؛ در این مراسم محمدهادی ایاذی قائم‌مقام وزیر بهداشت، عیسی فرهادی فرماندار تهران، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش و همینطور وحید محمدی شهردار منطقه 15 حضور داشتند.

انتهای پیام/

تقویت کانون‌های سالمندی شهر تهران

واژه های کلیدی: شورای شهر تهران | سالمندان | شهرداری | استفاده | تهران | ایران | شهردار | تهرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *