خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

امروز تعداد حجاج ایرانی حج تمتع به حدود ۶۰ هزار نفر می‌رسد

رئیس شرکت حج و زیارت گفت: شمار زائران ایرانی امروز به حدود 60 هزار نفر می رسد.

امروز تعداد حجاج ایرانی حج تمتع به حدود ۶۰ هزار نفر می‌رسد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ حمید محمدی مدیر شرکت حج و زیارت که در مکه مکرمه بسر می‌برد،وضعیت اسکان،حمل و نقل، تغذیه و بهداشت زائران ایرانی را که در شهرهای مکه و مدینه منوره به سر می‌برند،رضایت بخش توصیف کرد.

رئیس شرکت حج و زیارت با اشاره به اینکه شمار زائران ایرانی در سرزمین وحی هر روز رو به زیاد کردن و عملیات حج به خوبی و در فضایی آرام در حال انجام هست، گفت: شمار زائران ایرانی امروز به حدود 60 هزار نفر و دقیقا از 58 هزار و 500 نفر فراتر خواهد رفت.

وی گفت: از این تعداد بیش از 50 هزار نفر در مکه مکرمه مستقر هستند و شمار زائران ایرانی در مدینه منوره 8500 نفر گزارش شده است است.

امروز تعداد حجاج ایرانی حج تمتع به حدود ۶۰ هزار نفر می‌رسد

رئیس شرکت حج و زیارت ادامه داد: زائران ایرانی در فضایی آرام و مطلوب سرگرم زیارت مسجدالنبی و مسجدالحرام و اماکن مقدسه در سرزمین وحی هستند و خود را جهت مناسک حج ابراهیمی آماده می‌کنند.

امسال 86 هزار و 500 زائر از 20 ایستگاه پروازی کشور به سرزمین وحی سفر می‌کنند

عزیمت قاضی عسکر به مکه بعد از ۲ هفته حضور در مدینه

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر که بعد از اقامت 2 هفته‌ای در مدینه منوره امشب بعد از محرم شدن در مسجد شجره عازم مکه مکرمه می‌شود، تصریح کرد: عاملان حج تا اعزام آخرین کاروان زائران ایرانی در مدینه باقی بمانند و خدمات رسانی در بخش‌های متفاوت همچون گذشته انجام شود.

رئیس شرکت حج و زیارت گفت: شمار زائران ایرانی امروز به حدود 60 هزار نفر می رسد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: علی رغم همه جوسازی‌ها، تاکنون شرایط نسبتا خوب و مطلوب بوده و زائران ایرانی به آسانی سرگرم عبادت و زیارت در 2 شهر مدینه منوره و مکه مکرمه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با اشاره به اینکه زائران ایرانی در سلامتی و آرامش به سر می‌برند، ابراز امیدواری کرد با وجود گرمی هوا با تدابیر اندیشیده شده است ایام تشریق نیز به خوبی بگذرد و حاجیان ایرانی به سلامت به کشور بازگردند.

در این جلسه معاونین فرهنگی، اجتماعی، توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی و مدیریت بازرسی از تمهیدات آینده نگری شده است جهت ارائه خدمات به کاروان‌های ایرانی که تا سی ام مرداد ماه وارد مدینه خواهند شد، گزارش دادند و نماینده ولی فقیه تصریح کرد: نیروهای با تجربه در هر حوزه دقیقا پرسشها را رصد کرده و به موقع در حل پرسشها احتمالی اقدام مورد نیاز را به عمل آورند.

وی تاکید کرد: خدمات رسانی به زائران باید با جدیت ادامه یابد و تلاش شود که افتی در کارها ایجاد نشود.

انتهای پیام/

امروز تعداد حجاج ایرانی حج تمتع به حدود ۶۰ هزار نفر می‌رسد

واژه های کلیدی: نماینده ولی فقیه | حج و زیارت | ایرانی | مدینه | زائران | اخبار حج وزیارت | اخبار بعثه مقام معظم رهبری | حمید محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *