خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

افزایش بیش از یکصد هزار حامی به جمع حامیان کمیته امداد

معاون توسعه همکاری های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: حدود یکصد و 19 هزار حامی در سال 95 به جمع حامیان کمیته امداد در کشور افزوده شده است است.

افزایش بیش از یکصد هزار حامی به جمع حامیان کمیته امداد

علی محمد ذوالفقاری معاون همکاری های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان سفره های اطعام نیکوکاران با پخش غذای گرم و پرداخت کمک های نقدی برپا شده است و بسته‌های غذایی متناسب با نیاز ماهانه نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر چه در ماه مبارک رمضان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد از بسته معیشتی دولت بهره مند می‌شوند ولی کفایت بعضی محرومان مانند سالمندان یا بیماران را جهت تأمین نیاز سحری و افطاری آن ها نمی کند، تصریح کرد: بر این اساس با شناسایی و همکاری صنوف تولید کننده موادغذایی و سایر دستگاه های مرتبط تلاش شده است تا سفره های اطعام نیازمندان زیاد در مناطق محروم کشور برپا شود.

افزایش بیش از یکصد هزار حامی به جمع حامیان کمیته امداد

ذوالفقاری با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود یکصد و 19 هزار حامی به مجموع حامیان کمیته امداد در کشور افزوده شد که تنها حدود یکصد نفر از آنان در ماه رمضان جذب شده است اند، افزود: این امر بیانگر زیاد کردن ظرفیت معنوی نیکوکاران در ایام ماه مبارک رمضان است که باید تلاش شود کارها دیگری در جهت حل پرسشها نیازمندان در این ماه انجام شود.

انتهای پیام/

معاون توسعه همکاری های کمیته امداد در آخر اضافه کرد: عضویت از حامیان در ایام ماه رمضان، مراکز برگزاری نماز جمعه و پایگاه های کمیته امداد در راهپیمایی روز قدس انجام می شود که خیران می توانند با مشاهده شناسنامه و شاخصه های ایتام همچنین با تعیین طول مدت و میزان مبلغ واریزی ماهانه جهت یتیم، حامی این کودکان شوند.

واژه های کلیدی: کمیته امداد | راهپیمایی | ماه رمضان | برگزاری | همکاری | اخبار رفاه و تعاون | علی محمد ذوالفقاری | سفره های اطعام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *