خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کم کردن تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌ها ، افزايش ٤درصدی برخورد با تخلفات اتفاق ساز درون شهری

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: برخورد با مجموع تخلفات درون شهری در سطح کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نزدیک به ٤ درصد، رشد داشته

کم کردن تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌ها ، افزايش ٤درصدی برخورد با تخلفات اتفاق ساز درون شهری

به گزارشگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سرهنگ کرمی اسد مدیر مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت:”در بین علت تصادفات، بعضی تخلفات حائز اهمیت بوده اند که همکارات اخطاریه نویس و کارشناسان متخصص برخورد با تخلفات، ٢٠ تخلف را مهم تر از بقیه در نظر گرفته اند. این تخلفات در حوزه پلیس راهور به تخلفات اتفاق ساز معروف شده است اند و مشمول بر نمره منفی می شوند. “
سرهنگ کرمی اسد در ادامه توضیح داد:در مدت سال ٩٥ برخورد با تخلفات اتفاق آفرین، ٣ درصد کمتر شده است هست. ولی این به این معنی نیست که کنترل و نظارت پلیس نسبت به تخلفات اتفاق ساز رانندگان کمتر شده است بلکه رانندگان در بزرگراه ها نسبت به این نوع تخلفات حساس تر شده است و کمتر مرتکب این نوع تخلفات شده است اند.

عبارات مهم : خراسان رضوی – استان فارس

وی ادامه داد:آمار کلی سال ٩٥ نشان می دهد، از نظر فراوانی برخورد با تخلفات”حادثه ساز” برون شهری رتبه اول متعلق به شمال استان فارس است.
به گفته مدیر مرکز اجراییات پلیس راهور، استان خوزستان، خراسان رضوی،گیلان و آذربایجان غربی نیز به ترتیب در مقام های دوم، سوم، چهارم و پنجم تخلفات اتفاق ساز حوزه بزرگراه ها در سال گذشته قرار گرفته اند.
سرهنگ کرمی اسد با اشاره به اینکه تخلفات اتفاق ساز درون شهری در مدت سال ٩٥، ٤ درصد رشد داشته، گفت: این رشد علت بر این نیست که تخلفات اتفاق ساز در بین رانندگان زیاد شده است بلکه علت آن توسعه تجهیزات ثبت تخلفات در داخل شهر ها از جمله دوربین ها است.
سرهنگ کرمی تاکید کرد: استان هایی که بیشترین برخورد و کنترل تخلفات اتفاق ساز درون شهری در سال ٩٥ در آن ها وجود داشته، به ترتیب، پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، خراسان رضوی، خوزستان، فارس و البرز هستند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: خراسان رضوی | استان فارس | بزرگراه | دوربین | خوزستان | کنترل | تخلفات | برخورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *