خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

افتتاح 30 پروژه عمرانی نیمه تمام تا آخر شهریور

معاون فنی و عمران شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: از 170 پروژه عمرانی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکنون 140 مورد به اتمام رسیده و 30 پروژه باقیمانده نیز تا آخر شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

افتتاح 30 پروژه عمرانی نیمه تمام تا آخر شهریور

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ علیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در مراسم بهره‌برداری از بزرگراه شهید حسین همدانی و تونل شهدای غزه که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران رو به رشد و آبادانی بوده هست، اظهار داشت: بیش از نیمی از پروژه های احداث شده است در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران متعلق به این دوره مدیریت شهری است.

وی افزود: امروز آنچه در زیرساخت های شهر از جمله شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی ایجاد شده است بعد از سال 84 تا امروز بوده است.

معاون فنی و عمران شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در حال حاضر بزرگراه‌های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از 304 کیلومتر به 575 کیلومتر زیاد کردن یافته هست، گفت: پل‌های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از 175 پل به 370 پل زیاد کردن یافته که همه این پل‌ها در این دوره مدیریت شهری احداث شده‌اند.

افتتاح 30 پروژه عمرانی نیمه تمام تا آخر شهریور

جاوید به 170 پروژه فنی و عمرانی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در 12 سال گذشته اشاره کرد و افزود: از سال 84 تا به امروز بیش از 140 پروژه در شهر به اتمام رسیده و 30 پروژه باقیمانده نیز با بیش از 90 تا 95 درصد پیشرفت تا آخر شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شهریور ماه | شهرداری | بزرگراه | مدیریت | پروژه | عمران | ایران | اخبار شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *