خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

افتتاح بیمارستان صحرایی ٧٢ تختخوابی منا از هشتم ذی الحجه

جانشین مدیر عملیات پزشکی حج گفت: بیمارستان صحرایی منا از ٧ صبحگاه امروز (هشتم ذی الحجه) با داشتن ٧٢ تخت خواب جهت ارائه خدمات خاص به زائران مشغول به فعالیت شده است است.

افتتاح بیمارستان صحرایی ٧٢ تختخوابی منا از هشتم ذی الحجه

طاهر درودی جانشین مدیر عملیات پزشکی حج در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، با اشاره به تاسیس بیمارستان صحرایی منا گفت: بیمارستان صحرایی منا از امروز (٨ ذی الحجه) ساعت ٧ صبح جهت ارائه خدمات خاص به زائران ایرانی مشغول به کار شده است است.

وی افزود: بیمارستان صحرایی منا هر سال از ابتدای روز دهم یا از نیمه شب نهم ذی الحجه جهت ارائه خدمت به زائرانی که از عرفات عازم منا بودند فعال می‌شد.

جانشین مدیر عملیات پزشکی حج با اشاره به تغییراتی که در وقت برپایی بیمارستان صحرایی منا صورت گرفته است خاطرنشان کرد: امسال با توجه به هماهنگی‌های انجام شده است و هم چنین اعزام حدود ١٥ هزار زائر اهل تسنن، بیمارستان صحرایی منا از صبحگاه امروز (هشتم ذی الحجه) افتتاح و راه اندازی شده است است.

افتتاح بیمارستان صحرایی ٧٢ تختخوابی منا از هشتم ذی الحجه

درودی با اشاره به تعداد تخت خواب بیمارستان صحرایی منا اظهار کرد: این بیمارستان ٥٢ تخت خواب دارد و توانایی زیاد کردن تا ٢٠ تخت در صورت شرایط بحرانی را هم دارا است.

وی افزود: قسمت‌های متفاوت بیمارستان مشمول بر کلینیک‌های تخصصی با حضور متخصصان است و هم چنین بخش‌هایی همچون cpr، تزریقات، آزمایشگاه، سونوگرافی آن جهت ارائه خدمت به زائران تا آخر اقامت آن‌ها در مشاعر مقدسه فعال است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: بیمارستان | کلینیک | پزشکی | تخصصی | زائران | طاهر درودی | حج و زیارت | اخبار حج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *