خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعلام اسامی کاروان‌ها و هزینه‌های حج تمتع در روز پنج‌شنبه

رئیس شرکت حج و زیارت گفت: حاجیان می‌توانند به ۲ شکل ممکن در روز پنج‌شنبه اسامی و درجات کاروان‌های خود را مشخص کنند که این اسامی از سوی شرکت حج و زیارت در این روز اعلام خواهد شد.

اعلام اسامی کاروان‌ها و هزینه‌های حج تمتع در روز پنج‌شنبه

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ حمید محمدی مدیر شرکت حج و زیارت در خصوص آخرین اوضاع وقت اعلام اسامی کاروان های حج تمتع 96 اظهار داشت: حاجیان می توانند به 2 شکل در روز پنج شنبه اسامی و درجات کاروان های خود را مشخص کنند که این اسامی از سوی شرکت حج و زیارت در این روز اعلام خواهد شد.
رئیس شرکت حج و زیارت در توضیح زیاد این عنوان افزود: بعد از اعلام اسامی کاروان های حج تمتع 96، حاجیان با ورود به سامانه حج و همچنین با مراجعه به دفاتر کارگزاری از طریق این 2 شکل می توانند گزینش کاروان خود را انجام دهند.

عبارات مهم : حج و زیارت – زائران

وی در مورد معیارهای گزینش کاروان های حج تمتع 96 تصریح کرد: سازوکار خاص ای جهت این عنوان از سوی شرکت حج و زیارت در نظر گرفته شده است است که بر این اساس در سال های قبل مدیران کاروان ارزیابی شده است و در امسال هم در کارگاه های آموزشی متفاوت حضور پیدا کرده اند. ضمن اینکه ارزیابی های متفاوتی نیز در خصوص آن ها اعمال شده است است.
رئیس شرکت حج و زیارت تصریح کرد: سابقه و توانمندی مدیران کاروان حج بارها از سوی اداره کل کارگزاری شرکت حج و زیارت ارزیابی شده است و می شود.
محمدی راجع به هزینه حج تمتع امسال هم خاطرنشان کرد: هزینه حج تمتع با اسامی کاروان ها به همراه جزییات این عنوان در روز پنج شنبه اعلام خواهد شد که البته این هزینه نسبت به پروازها و هتل های زائران متفاوت خواهد بود. بر همین اساس اطلاع رسانی در این روز صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حج و زیارت | زائران | اخبار شرکت حج و زیارت | اعلام اسامی کاروان ها | هزینه های حج تمتع | حمید محمدی | رئیس شرکت حج و زیارت |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *