خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعضای دوره چهارم جهت شورا زحمات زیادی کشیدند

نایب مدیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: اعضای شورای چهارم جهت پیشبرد اهداف شورا در این سال ها کم کار نکرده اند.

اعضای دوره چهارم جهت شورا زحمات زیادی کشیدند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اسماعیل دوستی نایب مدیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در سیصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، به بعضی اظهارنظرهای اعضاء بعد از ارائه گزارش عملکرد از سوی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقاد کرد و اظهار داشت: کار نگهداشت شهر با تهاتر انجام می شود، چراکه تهاتر یک اقدام قانونی و مصوب خود شورا است.

دوستی با بیان اینکه عنوان اصلاح طلبی و اصولگرایی در شورای شهر مطرح نیست، تصریح کرد: ما ۳۱ نفر عضو شورا در این دوره جمع نشده ایم که به هر کاری که از سوی شهرداری انجام می شود خرده بگیریم.

نایب مدیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه کرد: زمین ملاصدرا به عنوان بدهی و به صورت تهاتر به بانک‌ شهر واگذار شده است و همچنین بانک مرکزی نیز مجوز آن را جهت کم کردن بدهی های بانک قبول کرده است.

اعضای دوره چهارم جهت شورا زحمات زیادی کشیدند

دوستی با بیان اینکه بیانات بعضی از دوستان شورا زیاد ریشه در جانبداری های سیاسی دارد، تاکید کرد: نباید بگوییم شهر سوخته بلکه باید بگوییم شهر آباد، شهری که فقط نیاز به اصلاح پرسشها دارد.

وی با بیان اینکه نباید کارها شهر را زیر پرسش ببریم، یادآور شد: بارها شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران را به سمت استیضاح کشاندیم، ولی ایشان در رابطه با تمام پرسشها مطرح شده است و همچنین پرسش ها توضیح مناسب دادند.

نایب مدیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: اگرچه ۴۵ درصد بودجه شهرداری غیر نقدی هست، ولی نمی دانم آیا در آخر این دوره به این میزان ایراد می گیریم.

دوستی تاکید کرد: جای پرسش دارد که آیا همکاران و دوستان خودمان نسبت به تضعیف شورا اقدام‌کرده اند، در حالی که جهت پیشبرد اهداف در این سال ها کم کار نکرده ایم.

نایب مدیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: اعضای شورای چهارم جهت پیشبرد اهداف شورا در این سال ها کم کار نکرده اند.

وی ادامه داد: نمی دانم آیا مردم را مایوس می کنید؟ آیندگان بیایند بهتر کار کنند، ولی از دوستان شورا درخواست دارم که این همه خدماتمان را زیر پرسش نبرید.

انتهای پیام/

45 درصد بودجه شهرداری غیر نقدی است

واژه های کلیدی: شورای اسلامی | شورای شهر | اصلاح طلب | شهرداری | کمیسیون | عمران | دوستی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *