خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اطلاعیه نیروی انتظامی اطراف اتفاق تروریستی روز گذشته

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اطراف اتفاق تروریستی روز گذشته ( چهارشنبه 17 خردادماه ) اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه نیروی انتظامی اطراف اتفاق تروریستی روز گذشته

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در خصوص اتفاق تروریستی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهرامام راحل اطلاعیه ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – نیروی انتظامی

ملت رشید و مومن ایران؛ اتفاق تروریستی و مذبوحانه روز چهارشنبه نشان داد گرچه تروریست های اجیر شده است در عداوت و خصومت با مردم انقلابی کشور عزیزمان ایران از هیچ واکنش‌ها سبعانه و اقدام قساوت آمیزی فروگذار نمی کنند، ولی اینگونه کارها وحشیانه نه تنها هیچ خللی در اراده پولادین مردم کشور عزیزمان ایران پدید نمی آورد بلکه عزم آنان را جهت دفاع از ارزش های دینی و ملی خود صد چندان می سازد.
اقدام سریع، هوشیارانه و هماهنگ نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در مقابله با تروریست های کوردل ضمن اینکه درسی بزرگ به گروهک های مزدور و حامیان ریز و درشت آنان داد، شگفتی همگان را نیز برانگیخت.
واکنش و سرعت عمل نیروهای پلیس پایتخت نیز آنچنان هوشمندانه و مجاهدانه بود که هر نوع ابتکار عملی را از تروریست ها سلب و آنان را در عملی ساختن افکار پلیدشان ناکام گذاشت و با اقدام و شلیک به موقع ماموران کلانتری حرم، تروریست ها آرزوی ورود به حرم حضرت امام (ره) و انجام اقدام مذبوحانه را با خود به جهنم بردند و همچنین با حضور بهنگام و سریع یگان های خاص ناجا(نوپو) و عوامل انتظامی در محدوده مجلس شورای اسلامی، درکنار برادران متعهد و از جان گذشته سپاه پاسداران جهت ایجاد امنیت و برداشتن سایه رعب و ناامنی در کشور موثر واقع شدند.
واکنش مردم کشورمان در برابر اتفاق تروریستی روز چهارشنبه، به خاص تصویر العمل دلیری آمیز آنانی که به محل وقوع حوادث نزدیک بودند، نشان داد ملتی که اتفاقاتی نظیر جنگ تحمیلی و حوادث تروریستی دهه 60 و بحران های محلی دهه آغازین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت موفقیت آمیز و اعجاز گونه پشت سر قرار داده هست، در برابر اینگونه کارها ایذایی و مذبوحانه خم به ابرو نمی آورد و آرامش و امنیت خود را فرو نمی گذارد.
نیروی انتظامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، ملت رشید کشور عزیزمان ایران به خاص خانواده های ارجمند آن عزیزان و اظهار همدردی با مجروحان و مصدومان این اتفاق تروریستی، به ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران اطمینان می دهد که با اقتدار و صلابت و آمادگی فزون تر از هر لحظه و به فضل و کرم الهی، حافظ امنیت و آرامش آنان خواهد بود و به تروریست های مزدور و حامیان آنها اجازه نخواهد داد که لذت امنیت بی بدیل کشور را از چنین ملت شجاع، با اراده و بزرگی بستانند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | نیروی انتظامی | حوادث تروریستی | نیروی انتظامی | انقلاب اسلامی | تروریست ها | روز گذشته | تروریستی | انتظامی | اطلاعیه | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *