خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اسثقرار پایگاه های ارائه خدمات پزشکی و سلامت خاص سالمندان در سطح پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از ارائه خدمات مشاوره پزشکی و سلامت خاص سالمندان، برگزاری تقدیر از سالمندان فعال و نخبه، دیدار از

اسثقرار پایگاه های ارائه خدمات پزشکی و سلامت خاص سالمندان در سطح پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن تشریح کارها و برنامه های اداره کل سلامت شهرداری تهران در هفته سالمندان اظهار داشت: امسال نیز در جهت تکریم سالمندان و توجه خاص به نقش اجتماعی این قشر از جامعه برنامه های متفاوت و متنوعی را آینده نگری کرده ایم که در محلات، بوستان ها، مراکز فرهنگی و مذهبی مناطق 22گانه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اجرا می شود.

او از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی و گردهمایی دبیران و اعضای کانونهای سالمندی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به مناسبت “روز جهانی سالمند” خبر داد و گفت: این برنامه با نشانه تکریم سالمندان به عنوان شهروندان ارشد شهر، معرفی و استفاده از توانمندی و ظرفیت های کانون های سالمندان شهر تهران، جلب مشاركت سالمندان در برنامه های اجتماعی و سلامت محور و حساس سازی جامعه نسبت به حقوق سالمندان در پردیس تئاتر پایتخت کشور عزیزمان ایران واقع در منطقه 15 اجرا می شود.

ارائه خدمات مشاوره پزشکی و سلامت خاص سالمندان

عبداللهی ادامه داد: برگزاری خاص برنامه مناسبت های متفاوت سالمندی در مناطق 22 گانه شهر تهران، برپایی مراسم خوش حالی های خاص و تقدیر از دبیران محلی و منطقه ای و تقدیر از سالمندان فعال و نخبه و تجلیل از شهروندان ارشد از اهم برنامه های هفته تکریم سالمندان است.

اسثقرار پایگاه های ارائه خدمات پزشکی و سلامت خاص سالمندان در سطح پایتخت

او از برگزاری همايش و كارگاه های آموزشی جهت سالمندان وخانواده ها و عموم شهروندان خبر داد و افزود: مشاوره های پزشکی، روان شناسی، تغذیه، مددکاری اجتماعی به سالمندان ارائه می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به خدمات رسانی به شهروندان سالمند، گفت: پایگاه های خاص ارائه خدمات سلامت خاص سالمندان در اماکن عمومی نظیر بوستانها، ایستگاه های مترو، میادین میوه و تره بار و غیره راه اندازی می شود.

برپایی تورهای آموزشی- زيارتی و بازديد از مراكز مذهبی

وی از برگزاری تورهای آموزشی- زيارتی و بازديد از مراكز مذهبی خاص سالمندان خبر داد و افزود: تورهای آموزشی گردشگری خاص اعضای کانون‌های سالمندی برپا می شود.

عبداللهی، دیدار از سراهای سالمندان را از دیگر برنامه های تکریم سالمندان بیان کرد و اظهار داشت: در این هفته مديران شهری و سالمندان هر یک از مناطق 22گانه از سراهای سالمندان و یا سالمندان سطح منطقه (مراکز نگهداری و منازل) به خاص خانواده محترم شهدا دیدار می کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از ارائه خدمات مشاوره پزشکی و سلامت خاص سالمندان، برگزاری تقدیر از سالمندان فعال و نخبه، دیدار از

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از اجرای طرح نشاط سالمندی در قالب ليگ مناطق 22گانه خبرداد و افزود: مسابقه های متفاوت فرهنگی، آموزشی و ورزشی و پایگاه‌های ارائه خدمات سلامت خاص سالمندان تدارک دیده شده است است.

عبداللهی گفت:برگزاری و اجرای سامانه ها و برنامه های فرهنگی مشمول بر مراسم ملی و مناسبتی و غیره به منظور ارتقای جایگاه سالمندان در جامعه، ارسال پيامك های مرتبط به مجموعه پرسنل شهرداری مناطق و مديران ارشد، هماهنگی و همكاری در اجرای برپايی ايستگاههای سلامت سالمندان در معابر پرتردد از جمله پاركها، مترو و تهیه و توزیع اقلام آموزشی از قبیل عکس، پوستر، تراکت، تقویم، پمفلت، بروشور، فیلم، لوح فشرده، کتاب و کتابچه از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سالمندان | شهرداری | برنامه | آموزشی | برگزاری | سلامت | ایران | اخبار شهرداری تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *