خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بیش از 7 هزار زندانی تحت حمایت ستاد دیه قرار دارند ، استان فارس دارای بیشترین زندانی جرایم غیر عمد

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: استان فارس با یک هزار و 115و خراسان شمالی با 42 زندانی به ترتیب دارای بیشترین و کمترین زندانی جرایم غیر عمد در کشور هستند.

بیش از 7 هزار زندانی تحت حمایت ستاد دیه قرار دارند ، استان فارس دارای بیشترین زندانی جرایم غیر عمد

سید اسدالله جولایی مدیر کل ستاد دیه کشور در گفتگو با خبرنگارحوزه حقوقی- قضاییگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ در رابطه با تعداد زندانیان غیر عمد در زندان های کشور اظهار داشت: از مجموع 11 هزار و 697 محکوم نیازمند فقط 7 هزار و 500 زندانی در شمار زندانیان تحت پوشش حمایت ستاد دیه قرار دارند.
وی افزود: زندانیانی که تحت حمایت ستاد دیه قرار ندارند، زیاد کسانی هستند که علاوه بر محکومیت غیرعمد یک جرم عمد هم در پرونده خود دارند، البته عده ای هم هستند که به علت دریافت نکردن حکم قطعی از سوی دادگاه صالحه در شمار افراد واجد شرایط ستاد قرار نگرفته اند که پرونده زیاد این زندانیان به علت طول درمان یا پیگیری همزمان عنوان حقوقی در چند دادگاه و یا استان باید به یک حکم واحد ختم شود.

عبارات مهم : سیستان و بلوچستان – استان فارس

مدیر عامل ستاد دیه کشور با اشاره به استان های دارای بیشترین محکومان غیرعمد، افزود: استان فارس با یک هزار و 115، پایتخت کشور عزیزمان ایران با 848 زندانی، گیلان با 815 زندانی، اصفهان با 795نفر به ترتیب دارای بیشترین زندانی جرایم غیر عمد هستند.
جولایی با اشاره به استان های دارای کمترین تعداد زندانی جرایم غیرعمد، گفت: استان های خراسان شمالی با 42 زندانی، سیستان و بلوچستان با 55 مدد جو، سمنان با 116 زندانی و بوشهر با 120 مددجو به ترتیب دارای کمترین زندانیان غیرعمد هستند.
وی تاکید کرد: همچنین در استان های ایلام، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان زندانی زن غیر عمدی که واجد شرایط کمک ستاد دیه باشد، وجود ندارد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سیستان و بلوچستان | استان فارس | زندانی | دادگاه | پرونده | ستاد دیه کشور | اسد الله جولایی | زندانی غیر عمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *