خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از تمدید مهلت عضویت خانواده های شاهد و ایثارگر در کاروان های حج تمتع 96 تا پیشگامی بنیاد شهید در مشاوره مددکاری

تمدید مهلت عضویت خانواده های شاهد و ایثارگر در کاروان های حج تمتع 96 و پیشگامی بنیاد شهید در مشاوره مددکاری از بااهمیت ترین رویدادهای بنیاد شهید در هفته ای که گذشت،بود.

از تمدید مهلت عضویت خانواده های شاهد و ایثارگر در کاروان های حج تمتع 96 تا پیشگامی بنیاد شهید در مشاوره مددکاری

به گزارشحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛فتح خرمشهر نمادی ماندگار از پیروزی فرهنگ ایثار و مقاومت هست، تمدید مهلت عضویت خانواده های شاهد و ایثارگر در کاروان های حج تمتع ۹۶ و بنیاد شهید از پیشگامان مشاوره مددکاری در کشور هست، از بااهمیت ترین اخبار و رویدادهای بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته ای که گذشت، بود.
*فتح خرمشهر نمادی ماندگار از پیروزی فرهنگ ایثار و مقاومت است

عبارات مهم : ایثارگران – خانواده

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: سوم خرداد ماه و روز فتح خرمشهر ،واقعه ای به یاد ماندنی و فتح الفتوح بوده که در تاریخ انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس ماندگار شد .
وی تصریح کرد: نامگذاری سوم خرداد ماه به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی به این علت است به گفته حضرت امام( فتح خرمشهر، فتح خاک نبود بلکه ایثار بود.)
*تمدید مهلت عضویت خانواده های شاهد و ایثارگر در کاروان های حج تمتع ۹۶
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن کاویانی راد مدیر کل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: تمامی ایثارگران مشمول سهمیه حج، برابر قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که متقاضی سفر حج تمتع بوده و تاکنون موفق به عضویت نشده اند، می توانند به بنیادهای استان و شهرستان خود مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: خانواده های شاهد و ایثارگر باید قبل از اتمام وقت و تکمیل ظرفیت کاروان های حج، نسبت به عضویت اقدام کنند.
*بنیاد از پیشگامان مشاوره و مددکاری در کشور است
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن کاویانی راد مدیر کل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : بنیاد شهید از آغازین روزهای دفاع مقدس نسبت به راه اندازی سیستم مددکاری اقدام کرده و در زمینه مشاوره و مددکاری از پیشگامان در کشور است .
وی یادآور شد: با توجه به ضرورت دفاع از منزلت اجتماعی ایثارگران، تمرکز بر حفظ زیر ساخت های بهداشت روانی و سلامت اجتماعی این افراد ضرورت دارد .
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایثارگران | خانواده | پیروزی | مشاوره | خرمشهر | خرمشهر | فتح خرمشهر | روز مقاومت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *