خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ارایه بسته‌های آموزشی حجاج به وسیله مدیران کاروان‌ها

مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: زائران ایرانی می‌توانند با بن‌کارت‌های 15 هزار تومانی و تخفیف 20 درصدی بسته‌های آموزشی مورد نیاز خود را از مدیران کاروان‌ها دریافت کنند.

ارایه بسته‌های آموزشی حجاج به وسیله مدیران کاروان‌ها

مسعود حاجی ابراهیمی مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به دریافت بسته های فرهنگی حجاج اظهار داشت: در سال های گذشته بسته های آموزشی فقط مشمول بر کتاب بود که آسیب هایی را در پی داشت، به عنوان مثال کتاب دیر به دست زائر می رسید ولی امسال با کارشناسی های انجام شده است بسته های فرهنگی عتبات شکل های مختلفی به خود گرفته است و پرسشها گذشته را ندارد.
وی با اشاره به تعبیه انواع بسته های آموزشی جهت زائران شیعه و سنی تصریح کرد: جهت زائران شیعه 12 بسته تهیه شده است است که به تفکیک بر اساس جنسیت، تحصیلات، اوضاع تأهل زائر ارایه می شود همچنین جهت زائران اهل تسنن 4 بسته آموزشی را به تفکیک مذاهب و جنسیت تهیه کرده ایم.

عبارات مهم : تحصیلات عالی – دریافت

حاجی ابراهیمی افزود: بسته هایی که بر اساس تحصیلات تهیه می شود به تفکیک سطوح بی سواد، دیپلم، کارشناسی و تحصیلات عالی طبقه بندی می شود.
وی با اشاره به تفکیک بسته ها بر اساس اوضاع تأهل زائران گفت: بسته های حجاجی که متأهل هستند و با همسر خود عازم حج می شوند از کسانی که به صورت مجرد و فردی عازم هستند تفکیک شده است هست، لیکن در حالی که محتوای بعضی از کتاب ها یکسان است ولی مورد نیاز است تا تفاوت هایی در اطلاعات دریافتی افراد متأهل و مجرد وجود داشته باشد.
حاجی ابراهیمی با اشاره به چگونگی تحویل بسته ها گفت: زائران حج بدون نیاز به مراجعه جهت خرید کتاب ها و بسته های آموزشی و فقط با دریافت یک بن 15 هزار تومانی و راهنمای بسته از مدیر یا روحانی کاروان خود می توانند کتاب ها یا سی دی های آموزشی مورد نیاز خود را با 20 درصد تخفیف در مناسب ترین وقت تحویل گیرند.
وی در آخر تاکید کرد: زائران می توانند با مراجعه به سامانه آموزشی amoozesh.hajj.ir پاسخ سوالات و شبهات خود را دریافت کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تحصیلات عالی | دریافت | آموزشی | محصولات | دریافتی | زائران | اخبار رفاه و تعاون | بسته های آموزشی حج تمتع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *