خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اختلاف مالی نباید شیرینی زندگی زوجین را تلخ کند

زوجین باید در زندگی یکسان به تعهد، وفاداری و اخلاق زیاد از مسایل مالی توجه کنند.

اختلاف مالی نباید شیرینی زندگی زوجین را تلخ کند

وجیهه مشهدی نبی روانشناس و مشاور خانواده در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛اظهار داشت:زوجین باید در زندگی یکسان به تعهد، وفاداری و اخلاق زیاد از مسایل مالی توجه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر مرد به هر دلیلی بدون کار شد،بهتر است زن حقوق خود را در زندگی یکسان خرج کند و شوهرش به بهانه این عنوان سرزنش نکند.

مشهدی نبی افزود:در چنین شرایطی که مرد کارش را از دست داده یا دارای مشکلات مالی باشد، همسرش می تواند با نشان دادن علاقه و حمایت خود به او ثابت کند که در هر وضعیتی کنار او است.

اختلاف مالی نباید شیرینی زندگی زوجین را تلخ کند

این روانشناس اضافه کرد:دادن این اطمینان به همسر خود که در هر شرایطی همراه او هستید و نقش او در زندگی شما همچنان مهم است همچنین قدردانی و ارزش قایل شدن جهت زحمت ها و تلاش هایی که جهت حفظ زندگی و آرامش شما دارد، نقش مهمی در استحکام روابط و صمیمیت میان شما خواهد داشت.

مشهدی نبی در آخر گفت: درآمد زیاد زن، در زندگی بعضی از زوجین مشکلاتی حل نشدنی ایجاد می‌کند به طوری که بعضی از مردان احساس می‌کنند که این عوض کردن نقش به شکلی که عملا زن نان آور منزل باشد و مرد به انجام بعضی امور منزل و فرزندان بپردازد مردانگی آن ها را زیر پرسش می‌برد در طرف مقابل، زنان شاغل نیز از اینکه بسیاری از مخارج زندگی بر عهده آنان باشد،ممکن است به زندگی یکسان ضربه بزند ولی این عنوان در صورت اعتماد سازی بین زوجین جهت داشتن یک زندگی خوب و آینده ای درخشان، جهت خود و فرزندانشان مانعی ندارد.

انتهای پیام/

زوجین باید در زندگی یکسان به تعهد، وفاداری و اخلاق زیاد از مسایل مالی توجه کنند.

واژه های کلیدی: روانشناس | خانواده | فرزندان | بپردازد | زندگی | احساس | صمیمیت | اخبار خانواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *