خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آمادگی کامل مدیریت شهری جهت برگزاری مراسم ، احداث بیمارستان صحرایی جهت مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

رئیس ستاد ارتحال امام در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بیمارستان صحرایی در حرم امام خمینی (ره) به منظورخدمت رسانی به زائران آینده نگری شده است هست.

آمادگی کامل مدیریت شهری جهت برگزاری مراسم ، احداث بیمارستان صحرایی جهت مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مجتبی یزدانی مدیر ستاد ارتحال امام در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در نشست خبری که امروز به مناسبت تشریح کارها مراسم ارتحال امام در مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد با بیان اینکه از 15 فروردین جلساتی جهت برنامه ریزی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: کمیته و اداراتی که در ارتباط با مراسم ارتحال امام خمینی (ره) هستند را زیر مجموعه این ستاد قرار دادیم.
وی افزود: کمیته ایمنی حمل و نقل ترافیک و همچنین کمیته درمان، کمیته راهنمای زائران، کمیته اسکان مراسم ارتحال به علت مصادف شدن با ماه مبارک رمضان تغییراتی در بعضی از مباحث به وجود آورده هست.
رئیس ستاد ارتحال امام در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه مراسم ارتحال از 6 بعد از ظهر شروع خواهد شد، گفت: 6 منطقه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران 60 هزار بسته پذیرایی افطار را در اختیار شهروندان و روزه داران قرار خواهد داد و همچنین 200 هزار بسته هم از سوی ستاد ارتحال آماده و در اختیار زائرانی که از شهرستان عضویت کرده اند قرار می گیرد.
یزدانی با اشاره به برپایی چادر جهت 130 هزار نفر از شهروندان تاکید کرد: چادر های جداگانه جهت مهمان های خارجی در نظر گرفته ایم که آن ها نیز می توانند از این چادرها استفاده کنند.
وی ادامه داد: دستگاه های خنک کننده و همچنین سرویس های بهداشتی جهت این مراسم تامین شده است و شهروندان می توانند از آنها استفاده کنند.
رئیس ستاد ارتحال امام در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه حدود 570 هزار نفر نیرو نظافت را بر عهده دارند، گفت: به عنوان فضای سبز نیز توجه خاصی شده است که این عنوان نیز قابل مشاهده هست.
یزدانی با اشاره به مشخص کردن پارکینگ جهت ورود و خروج با رنگ های متفاوت افزود: در محل پارکنیگ ها پرچم های خاصی در نظر گرفته شده است ،و با هر رنگی پارکینگ هر شهرستان را مشخص می کنیم.
وی با بیان اینکه در پهنه های متفاوت از آتش نشانی،و ستاد بحران استفاده خواهیم کرد، گفت: اداره برق، گاز توافق کرده ایم تا در صورت مشکل، قطع خدمات نداشته باشیم به همین منظور بحث جایگزینی خدمات ژنراتورموتور و پمپ آب را جهت این مراسم در نظر گرفته ایم.
رئیس ستاد ارتحال امام در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه در حوزه ترافیک با مسئول راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ همکاری خواهیم داشت، گفت: هماهنگی های مورد نیاز در این خصوص انجام شده است تا مشکلی جهت خدمات رسانی به زائران وجود نداشته باشد.
یزدانی ادامه داد: 25 مسیر اتوبوسرانی به زائران خدمات می دهد اگرچه در مسیر بازگشت زائران نیز اتوبوس های مورد نیاز آینده نگری شده است هست.
وی با بیان اینکه حدود 500 نفر نیروی آتش نشانی در این مراسم مستقر می شوند، افزود: 250 دستگاه ماشین و موتور سیکلت آتش نشانی در سطح محدوده مستقر هستند تا در صورت نیاز بتوانند کارها مورد نیاز را انجام نمایند.
رئیس ستاد ارتحال امام در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه جماران در منطقه یک، کارها مورد نیاز را جهت حضور زائران در محل انجام خواهد داد، تصریح کرد: منطقه 20 (شهر ری) نیز میزبان زائران خواهد بود.
یزدانی با بیان اینکه از 11 خرداد ماه تبلیغات محیطی به طور وسیعی در سطح شهر یافت می شود، یادآور شد: زیاد این تبلیغات جمله هایی از امام خمینی (ره) و همچنین مقام معظم رهبری است که در این خصوص پوشش خاص و خاص ای داده خواهد شد.
وی با بیان اینکه مناطق 22گانه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و همچنین شرکت قشنگ سازی در خصوص این مراسم هماهنگی هایی با یکدیگر انجام داده اند، تصریح کرد: سه پردیس قرآنی با عنوان فرهنگ و هنر امام مستعضفین، امام و شهدا و همچنین امام ولایت جهت مراسم آینده نگری شده است که حوزه اجتماعی فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران آن را انجام خواهد داد.
وی با تاکید بر احداث موقت بیمارستان صحرایی جهت مراسم ارتحال امام خمینی (ره) گفت: در بیمارستان صحرایی تخت بستری، آمبولانس و اورژانس آینده نگری شده است و همچنین پزشکان متخصص هم جهت خدمات رسانی در این بیمارستان حضور خواهند داشت.
یزدانی با اشاره به حضور ۲۳۴نیروهای شهربان در محدوده حرم مطهر امام خمینی(ره)، گفت: ۵ دستگاه جرثقیل ماشین جهت انتقال خودروهای بساط گستر در محدوده پارکینگ ها و محورهای موصلاتی به حرم مطهر اعزام می شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: بیمارستان | امام خمینی | شهرداری | ایران | زائران | اجتماعی | امام خمینی | مراسم ارتحال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *