خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اجرای فاز دوم حمایت از خانواده‌های کودکان بازمانده از تحصیل در اولویت واقع شده است است

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: فاز دوم اجرای طرح پیگیری به خانواده های نیازمند کودکان بازمانده از تحصیل در اولویت قرار دارد.

اجرای فاز دوم حمایت از خانواده‌های کودکان بازمانده از تحصیل در اولویت واقع شده است است

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در جهت اجرای طرح جهاد مهربانی ضمن شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل، پیگیری به خانواده های آنان را به عنوان خانواده های نیازمند در دستور کار قرار داده است که فاز نخست آن در سال گذشته به وسیله مناطق 22 گانه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اجرا شده است و فاز دوم آن نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اوضاع کودکان بازمانده از تحصیل که عمدتا به علت کار در خیابان از تحصیل بازمانده اند، مناسب نیست و این کودکان از جایگاه حقیقی و حقوقی شایسته خود برخوردار نیستند، تصریح کرد: هم اکنون در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بسیاری از کودکان به وسیله باندها و گروه های خاص به کار گرفته می شوند که در شرایط نامناسب و با تحمل فشارهای معنوی و روانی اوج زندگی می‌کنند.

عبداللهی خاطر نشان کرد: شناسایی افراد نیازمند و بهره گیری از ظرفیت خیران، معتمدان و شرکت های محلی در اجرای این طرح، از جمله وظایف قرارگاه جهادی است که بنا داریم تا ظرفیت های متفاوت شهری را جهت پیگیری به نیازمندان و فقرزدایی در کلانشهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان یکی از رویکردهای مهم توسعه اجتماعی شهر بسیج کنیم.

اجرای فاز دوم حمایت از خانواده‌های کودکان بازمانده از تحصیل در اولویت واقع شده است است

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در آخر تاکید کرد: البته شهرداری تهران کارها گسترده ای را در جهت مبارزه با آسیب های اجتماعی انجام داده هست، ولی به تنهایی قادر نیست تا تمام مباحث را در این زمینه به آخر برساند و نیازمند همکاری سایر دستگاه های اجرایی است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: آسیب های اجتماعی | اجرای طرح | شهرداری | خانواده | کودکان | شناسایی | ایران | آسیب های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *