خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دولت و مرزبانی پاکستان در حراست مرزها احساس مسئولیت بیشتری کنند ، آمادگی

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اعلام آمادگی صددرصدی و اشرافیت مرزبانان کشور جهت برخورد با هرگونه ناامنی به خاص در آستانه انتخابات، تاکید کرد: دولت و مرزبانی پاکستان در حراست مرزهای خود احساس مسئولیت بیشتری کنند.

دولت و مرزبانی پاکستان در حراست مرزها احساس مسئولیت بیشتری کنند ، آمادگی

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به اتفاق هیئتی از فرماندهان و معاونان ستادی مرزبانی در جهت ارزیابی آمادگی عملیاتی و اطلاعاتی مرزبانان و نیز دیدار و پایش سراسری مرزهای سیستان و بلوچستان، به این استان سفر کرد.
وی بعد از دیدار مرزهای استان، در نشست با فرماندهان هنگ ها و یگان های تکاور با تاکید بر آمادگی کامل مرزبانان و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر مرزهای میهن اسلامی در آستانه انتخابات، ابراز امیدواری کرد: انتخابات پر شوری را در کنار آحاد هموطنان و در امنیت کامل مرزهای کشور که با آمادگی مضاعف مرزداران و مرزبانان به دست آمده، داشته باشیم.

عبارات مهم : سیستان و بلوچستان – پاکستان

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مرزبانان سراسر کشور با آمادگی کامل با هرگونه ناامنی به خاص در آستانه انتخابات برخورد خواهند کرد.
سردار رضایی گفت: خوشبختانه در دیدار و پایش مرزها، شاهد ارتقا آمادگی رزمی و اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان استان بودیم که خبر سنگینی را جهت گروه های تروریستی منطقه در بردارد و به آنان هشدار می دهد که مرزبانان ما با هوشیاری و آمادگی کامل از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران حراست می کنند.
فرمانده مرزبانی با بیان اینکه مرزبانان پرتلاش سیستان و بلوچستان از هرجهت با ارتقا توان عملیات رزمی و اشرافیت اطلاعاتی منطقه، ضمن آمادگی صددرصدی در مبارزه با اشرار منطقه، در کنار آن نیز مطالبه جدی جهت حضور و مسئولیت پذیری مرزبانان پاکستان درمرزهای یکسان خود دارند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سیستان و بلوچستان | پاکستان | انتخابات | رضایی | اسلامی | آمادگی | اخبار انتظامی | سردار قاسم رضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *