خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

4 تن جان باختند ، آتش‌سوزی مینی‌بوس در بزرگراه آیت‌الله سعیدی

رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ گفت: بر اثر حریق یک دستگاه مینی‌بوس در بزرگراه آیت‌الله سعیدی 4 تن جان باختند.

4 تن جان باختند ، آتش‌سوزی مینی‌بوس در بزرگراه آیت‌الله سعیدی

سرهنگ محمد رازقی مدیر مرکز فرماندهی کنترل ترافیک راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: در ساعت 7:30 امروز(چهارشنبه) یک دستگاه میدل باس که به عنوان سرویس اداره یکی از شرکت های هواپیمایی که در حال انتقال کارکنان به اداره بود در بزرگراه آیت الله سعیدی در مسیر جنوب به شمال در محدوده پل صدر به علت نامشخصی در حین حرکت دچار حریق شد.
وی در ادامه افزود: متاسفانه 4 تن از کارکنان این شرکت هواپیمایی در میان شعله های آتش جان خود را از دست دادند.

عبارات مهم : نیروهای اورژانس – آتش نشانی

سرهنگ رازقی در آخر عنوان کرد: البته این اتفاق مجروح سطحی نیز داشته است که به وسیله نیروهای اورژانس تحت درمان قرار گرفتند.
وی افزود: علت حریق این سرویس اداره باید به وسیله نیروهای آتش نشانی اعلام شود.
به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ کاظم هاشم آبادی سخنگوی شرکت آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران؛ با اعلام خبر آتش سوزی مرگبار یک دستگاه مینی بوس در بزرگراه آیت الله سعیدی راجع به جزییات این اتفاق اظهار داشت: ساعت 7:20 صبحگاه امروز آتش سوزی یک دستگاه مینی بوس در بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان فتح، نبش خیابان جرجانی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان چهار ایستگاه آتش نشانی به محل اتفاق اعزام شدند.
سخنگوی شرکت آتش نشانی و خدمات ایمنی پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: آتش نشانان در کمتر از 3 دقیقه به محل اتفاق رسیدند و اطلاعات اولیه اعلام شده است به آتش نشانان حاکی از آن بود که هیچ محبوسی داخل مینی بوس نیست ولی با حضور آتش نشانان در محل اتفاق مشاهده شد که 4 تن در میان شعله های آتش داخل مینی بوس گرفتار شده است اند که به سرعت آتش نشانان حریق را اطفا کردند.
وی تصریح کرد: بعد از اطفای حریق، آتش نشانان با جسد بی جان 4 تن از سرنشینان مینی بوس (سه مرد و یک زن) مواجه شدند. همچنین این مینی بوس اداری و در حال انتقال کارمندان به محل کار بود.
هاشم آبادی با بیان اینکه علت اتفاق در دست بررسی هست، تصریح کرد: هم اکنون کارشناسان شرکت آتش نشانی مشغول تحقیق راجع به علت اتفاق هستند، اجساد جهت انتقال به پزشکی قانونی به عوامل انتظامی تحویل داده شده است و عملیات آخر یافته است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: نیروهای اورژانس | آتش نشانی | بزرگراه | دستگاه | ایمنی | اداره | انتقال | اخبار حوادث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *