خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اجرای طرح دستگيری معتادان پرخطر در سيرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سيرجان از تشديد اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهری و دستگيری معتادان پرخطر خبر داد.

اجرای طرح دستگيری معتادان پرخطر در سيرجان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،و بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس ٬ سرهنگ محمدرضا ايران نژاد گفت : مأموران انتظامب اين شهرستان در جهت كاهش جرائم و آسيب های اجتماعی ، اقدام به اجرای طرح پاكسازی نقاط آلوده شهری و دستگيری معتادان پرخطر كردند .
وی افزود : در اجرای اين طرح مأموران تاكنون تعداد 35 نفر معتاد پرخطر را شناسايی و دستگير كردند و جهت ترك اعتياد به كمپ ترك اعتياد در كرمان انتقال دادند.

عبارات مهم : فرمانده انتظامی
فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان سيرجان خاطرنشان کرد : اين معتادين پرخطر پس از دستگيری به كمپ ترك اعتياد در كرمان انتقال یافته می شوند و به طور رايگان درمان و قطعا اصلاح پيدا می كنند.
ايران نژاد افزود : جهت اينكه اين افراد پس از بهبودی به مواد مخدر روی نياورند ، بايد به وسیله جامعه پذيرفته شوند و اگرجامعه و خانواده جهت آنها احترام بگذارد احتمال اينكه مجدد به سمت اعتياد بروند كمتر است .
فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان سيرجان با اشاره به اينكه مسولان بايد به فكر اشتغال اين افراد باشند تا آنها بتوانند به جامعه بازگردند ادامه داد :80درصد اين افراد می توانند جهت جامعه مفيد واقع شوند ولی نبايد فراموش كنيم كه همكاری خود اين افراد نيز در اصلاح وضعيتشان مهم است.
ايران نژاد با تأکيد بر جديت و قاطعيت پليس در اجرای طرح دستگيری معتادان پرخطر ، خواستار همکاری عموم مردم با پليس در شناسايی معتادان پرخطر و متجاهر در سطح شهر شد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهيه ، توزيع و فروش موادمخدر ، معتادين پرخطر در سطح شهر ، در مناسب ترین وقت از طريق تلفن 110و128پليس مبارزه با مواد مخدر به پليس اطلاع تا نسبت به شناسايی جرم ، دستگيری مجرمين و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.
انتهای پیام/ی

واژه های کلیدی: فرمانده انتظامی | اجرای طرح | انتظامی | اعتياد | معتادان | سیرجان | دستگیری | پاکسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *